niTllHliËliRl van Dijck Achten Lenders TRAINER D-JEUGD Administratief medewerk(st)er INNOVATE GEBR. REINTJES COMMERCIEEL MEDEWERKSTER BINNENDIENST Project Engineer Elektrotechnisch PLC Medewerker 111 I l i II' Ml lirniit^nr^i IN 'T MAASLAND Houthandel H. Janssen Venray WILLEMS TRANSPORT RIJKEVOORT Medewerker Financiële Administratie (M/V) Afkoppelen regenwater, 50, 5803 AN Venray. Parttime medewerkers bediening m/v Parttime gastvrouw/gastheer m/v PEEL EN MAAS Donderdag 8 juli 2010 - Pagina 6 Wij zoeken per direct enthousiaste collega's voor volgende fulltime functies: r> i wij complete distributiecentra en magazijnen in, waarbij Wij zoeken per direct een enthousiaste collega voor volgende parttime functie: 16 - 24 uur per week Wijbieden: Wijvragen: De voornaamste taken zijn: Coderen en inboeken van inkoop- en verkoopfacturen Kas/bank verwerking Debiteuren- en crediteurenbewaking Tussenrekeningen uitzoeken Bijzondere werkzaamheden: Buitenlandse facturen, enige complexiteit i.v.m. buitenlandse BTW Meerdere administraties/bedrijven Wij vragen: Ben jij degene die zich aangetrokken voelt, voldoe je aan de volgende eisen en ben je in het bezit van de volgende eigenschappen: - MBO werk- en denkniveau, opleiding PDB MEAO - Aantoonbare, vergelijkbare werkervaring - Accuraat, zelfstandig en weet van aanpakken - Beheersing van de Duitse en Engelse taal in woord en geschrift is gewenst - Ervaring met meerdere administraties en buitenlandse relaties is een pré Wij bieden: Een tijdelijk contract met de mogelijkheid tot een vaste aanstelling. Marktconforme salariëring. De werktijden zijn bespreekbaar. Herken jij jezelf hierin, stuur dan een brief met CV binnen 10 dagen naar: Inther Logistics Engineering B.V., t.a.v. mevr. M. de Swart, Keizersveld 50, 5803 AN Venray. Mailen kan natuurlijk ook: mdeswart@inthergroup.com. WET WIPES bij een internationaal productiebedrijf in Venray werving, selectie en personeelszaken Rond en halfrond hout (ook gefreesd) voor afrasteringen, boompalen, pergola's, taluds, geïmpregneerd, robinia, kastanje. Schuttingplanken fijn bezaagd, gekantrecht en schaaldelen in div. lengtes vlonderplanken, geïmpregneerd of hardhout. Leilindenpalen 3,50, 4 en 5 meter. ROCKY MOUNTAIN speeltoestellen: schommels, met aanbouw. Keuze uit div. modellen, div. klimtoestellen. Picknicktafels groot en klein, tuinbanken stoelen en tafels geïmpregneerd. Bezoek onze Houtwerf te Merselo, Kleindorp 37 Tel.: 0478-546338, b.g.g./fax: 581044 Openingstijden: ma.-vr. 8.00-17.00 uur. Zaterdag 10.00-12.00 uur Willems is een middelgroot transportbedrijf met ruim 100 medewerkers, gespecialiseerd in alle facetten van vervoer met name in Nederland, België en Oostenrijk. Binnen ons bedrijf zijn wij op zoek naar een part-time (24 uur) In deze functie ben je samen met één collega verantwoordelijk voor de financiële administratie. De werkzaamheden zullen zich met name richten op Het verzorgen van de financiële administratie Ondersteuning in salarisverwerking Ondersteunen in activiteiten op facilitair gebied Functie-eisen: Opleiding op MBO-niveau, aangevuld met MBA Relevante werkervaring Gedegen kennis van administratief en financieel geautomatiseerde procedures, boekhoudkundige principes, informatieverwerking en systemen Zelfstandig, probleemoplossend/creatief, flexibel, praktisch en teamplayer Contactpersoon voor deze vacature is Marja van Treek. Ben jij op zoek naar een leuke baan en spreekt een dynamisch informele werkomgeving jou aan, stuur dan jouw reactie met cv naar: Transportbedrijf A. Willems Zn. BV t.a.v. P&O, Ria van de Lisdonk Hoogeindsestraat 32 5447 PE Rijkevoort email: r.vdlisdonk@willemstransport.nl wij maken er werk van! Advies afkoppelen HWA Begeleiding subsidie aanvraag bij gemeente Aanleg infiltratiesystemen Rioolwerkzaamheden Voorkomende graafwerkzaamheden Bestrating herstellen/vernieuwen Leveren van PVC-materialen Vraag geheel vrijblijvend inlichtingen: Veulen-Venray 0478-581986 06-17900108 www.gebr-reintjes.nl Taakomschrijving Functie-eisen Persoonlijke vaardigheden Enthousiast geworden? Benieuwd naar haar verhaal? Kijk op: www.ehbo.nl/ ehboverhaal 502575 - www.inthergroup.com 502575 - www.inthergroup.com Parttime baan, 4-16 uur per weel? Leeftijd vanaf 17 jaar Prima arbeidsvoorwaarden Tevens zijn wij op zoek naar een Parttime baan, 20 - 30 uur per week Weet van het verblijf van de gasten een bijzonder verblijf te maken Prima arbeidsvoorwaarden Gossimijne is geopend vanaf 16.00 uur, de werkzaamheden zijn uiteraard ook in het weekend Heb je interesse? Stuur dan een mail naar: Pierre Vink Pierre@gossimijne.nl Postbus 844 5340 AV Oss Belangstelling? Bel even onze voorzitter Mathieu Rutten, tel. 077-4631312 of 06-30795161. Voetbalvereniging S.V.E.B. uit Broekhuizen/ Broekhuizenvorst zoekt voor het nieuwe seizoen 2010-2011 een nthergroup.com. Inther Logistics Engineering B.V. Venray is system integrator van logistieke automatiseringssystemen. T* lI Wereldwijd realiseren wij logistieke projecten en richten wij complete distributiecentra en magazijnen in, waarbij de door Inther LC ontwikkelde automatiseringssuite een centrale rol speelt. Zie ook www.inthergroup.com Onze projecten - bij veelal grote internationale klanten - voeren we van begin tot eind door; van initiële analyse en specificatie tot pakketcustomisatie en software engineering. Daarna vinden installatie, training en inbedrijfname bij de klant on-site plaats. Inther kent een prettige, collegiale en informele werksfeer. Als medewerker van Inther ben je onderdeel van een enthousiast team en krijg je als individu veel ruimte voor eigen initiatief. De uitvoering van onze magazijn automatiseringsprojecten vergt een intensieve begeleiding. Deze projectbegeleiding uit zich zowel richting klant als ook intern, waardoor een veelzijdige functie ontstaat. Inther Logistics Engineering B.V. Venray is system I integrator van logistieke automatiseringssystemen. fWereldwijd realiseren wij logistieke projecten en richten de door Inther LC ontwikkelde automatiseringssuite een centrale rol speelt. Zie ook www.inthergroup.com Onze projecten - bij veelal grote internationale klanten - voeren we van begin tot eind door; van initiële analyse en specificatie tot pakketcustomisatie en software engineering. Daarna vinden installatie, training en inbedrijfname bij de klant on-site plaats. Inther kent een prettige, collegiale en informele werksfeer. Als medewerker van Inther ben je onderdeel van een enthousiast team en krijg je als individu veel ruimte voor eigen initiatief. Wij zijn ter versterking van onze afdeling realisatie op zoek naar een elektrotechnisch PLC medewerker. De invoering en het onderhoud van onze magazijn automatiseringsprojecten vergen de nodige elektrotechnische PLC werkzaamheden. Een niet onbelangrijk deel van deze functie is het analyseren en repareren van componenten op onze repair afdeling en het verwerken van de administratie die daarmee gemoeid is. Door de combinatie van installeren en beheren onstaat een veelzijdige functie. Een prettige en collegiale werksfeer. Een tijdelijk contract met de mogelijkheid tot een vaste aanstelling. Marktconforme salariëring. De arbeidstijd bedraagt 40 uur per week. Door de variëteit en diepgang van verschillende activiteiten met Inther LC, zal je persoonlijke kennis en groei aanzienlijk toenemen. - MBO werk- en denkniveau - Technische opleiding (Elektrotechniek) - Affiniteit met ICT PLC en logistiek - Capaciteit om met een gezonde dosis verstand een project te coordineren - Projectmatig en logisch denk- en handelniveau - Hands-on mentaliteit - Kennis van interne logistieke processen is een pré Herken jij jezelf hierin, stuur dan een brief met CV naar: Inther Logistics Engineering B.V., t.a.v. mevr. S. Versleijen, Keizersveld 50, 5803 AN Venray. Mailen kan natuurlijk ook: sversleijen@i Inther Logistics Engineering B.V. - Keizersveld 50 - 5803 AN Venray - Tel. (0478) Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Inther Logistics Engineering B.V. - Keizersveld 50 - 5803 AN Venray - Tel. (0478) INNOVATE NEDERLAND BV, gelegen op bedrijventerrein Keizersveld in Venray, is een milieubewust productiebedrijf waar hygiënische doekjes worden ontwikkeld, geproduceerd en verkocht waaronder vochtige toiletdoekjes, babydoekjes, bril- poetsdoekjes, washandjes etc. Dit informele productiebedrijf, met in totaal 80 medewerkers in 2 vestigingen, kenmerkt zich door korte communicatielijnen en maximale ruimte voor eigen initiatief. Wegens toenemende groei komen wij graag in contact met een In deze commerciële spilfunctie ben je, samen met een 2-tal collega's op de verkoopbinnendienst, verantwoorde lijk voor een breed takenpakket. Je bent telefonisch het eerste aanspreek punt voor gerenommeerde nationale en internationale (retail)klanten en relaties, je verzorgt de correspondentie, verwerkt aanvragen en je bereidt tenders voor. Je zorgt voor een correcte orderafhandeling en je volgt de uitgebrachte offertes op. Je bereidt commerciële bezoeken aan klan ten voor en hebt regelmatig contact met de vestiging van INNOVATE in Duitsland. Je stemt de wensen van de klant intern af met de afdelingen inkoop, productie en kwaliteitszorg en je houdt het filingsysteem perfect op orde. werving, selectie en personeelszaken Voor deze fulltime functie denken wij aan een enthousiaste, represen tatieve en collegiale teamplayer met minimaal een afgeronde Mbo-op- leiding en een ruime ervaring in de commerciële binnendienst van een (internationale) handelsonderneming of productiebedrijf. Een goede beheersing van de Duitse en Engelse taal is een must, Frans is een pre. Je werkt klantgericht, bent communicatief, analytisch en com mercieel sterk en je kunt uiteraard prima met de PC overweg. Voor nadere informatie: www.innovate.nl. Indien je belangstelling hebt voor deze functie verzoeken wij je per post of e-mail een sol licitatiebrief met cv te richten aan de heer B.R.M. Ezerman van bureau "In 't Maasland", postbus 300 te 5340 AH Oss. T (0412) 644179 Heschepad 12c 5341 GT Oss www.maasland-personeel.nl info@maasland-personeel.nl Bedrijfsactiviteiten: Ons bedrijf houdt zich vooral bezig met het verwerken van administratieve gegevens, het samenstellen van jaarrekeningen en belastingaangiftes, verzorgen van loonadministraties, advies werkzaamheden op alle gebieden betrekking hebbende op de onderneming en managementondersteuning. Wij zoeken een medewerk(st)er voor 15 uren per week, wegens uitbreiding van de werkzaamheden. De uren kunnen uitgebreid worden bij gebleken geschiktheid. Vaardigheden: Administratieve opleiding op MBO-niveau Kennisvanboekhoudpakketten [ervaring met Exact en Snelstart is een pré] Samenstellen van overzichten t.b.v. klanten Kennis van Microsoft Excel en Microsoft Word Beantwoorden telefoon Wij bieden een marktconform salaris en een prettige werksfeer. Stuur of e-mail je brief naar Daladvies t.a.v. P. Lenders, Geijsterseweg 1 5861 BKWanssum info@daladvies.nl LOONWERK - GROND/ RIOOLWERK - TRANSPORT Steunpunt Vrijwilligerswerk Venray Vrijwilligerswerk, daar hoor ik ook bij www.vrijwilligerswerkvenray.nl 0478-516995 Binnen de Numac Groep zijn 720 mensen werkzaam binnen 3 werkmaatschappijen. Deze 3 werkmaatschappijen bieden een breed pakket aan oplossingen voor onze klanten. Numac is specialist op het gebied van machineonderhoud en procesoptimali satie. Ter ondersteuning en verbetering van onderhoud- en productieprocessen levert Numac advies en flexibel inzetbare onderhoudsspecialisten. Planatec is specialist op het gebied van dienstverlening in de machinebouw. Bij deze activiteiten ligt de nadruk op het monteren, testen, en in bedrijfstellen van machines en installaties. Besturings- en Installatietechniek van de Meerakker is een solide naam in de elektrotechnische branche. Met 175 medewerkers zijn zij projectmatig werkzaam in zowel de utiliteits bouw als in de industriële automatisering. Deze specifieke vacature betreft een functie binnen de staforganisatie van de Numac Groep, met als werklocatie het hoofdkantoor te Venray. Receptie/telefoon: het op een correcte manier opvangen, te woord staan en verder verwijzen van alle personen die zich persoonlijk dan wel telefonisch melden op het Numac hoofdkantoor. Verwerking post: in- en uitgaande post en faxberichten tijdig en compleet verwerken en afhandelen. Administratieve taken: het uitvoeren van ondersteunende taken ten behoeve van verschillende afdelingen binnen het hoofdkantoor. Agenda's raadplegen: agenda's van medewerkers raadplegen om afspraken te plannen. Pro-actieve houding, waarbij planning en het oppikken van andersoortig werk zeer voornaam is. Relevante opleiding op MBO-niveau. Ervaring in het bedienen van een telefooncentrale en het uitvoeren van werkzaam heden op een receptie. Ervaring in, en affiniteit met, dienstverlening. Goede kennis van MS Office, zoals Outlook, Word, Excel en Powerpoint. Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift. Communicatief vaardig. Accuraat. Representatief. Het betreft een parttime functie voor 17,5 uur op woensdag en vrijdag. Als jij denkt dat deze functie je op het lijf geschreven is, kun je direct je reactie sturen naar recruitment@numac.nl. Indien je meer informatie wilt over deze functie, kun je contact opnemen met de afdeling Recruitment via 0478 - 578 444. Voor meer informatie over Numac willen we je in eerste instantie verwijzen naar onze website www.numac.nl. MAAK ER OOK MEER VAN BIJ NUMAC. Kijk voor meer informatie op www.numac.nl MACHINEONDERHOUD PROCESOPTIMALISATIE week 27 adv.indd 6 07-07-2010 15:42:12 Het Oranje Kruis

Peel en Maas | 2010 | | pagina 6