VEELZIJDIGE WERKVOORBEREIDER invent I Intervention Een interieurverzorgster combi dom melskens THEATERCAFÉ At KYtbtSt WENST IEDEREEN PRETTIGE KERSTDAGEN EN EEN GOED NIEUWJAAR INTERVENTION OOKVOOR DE ADMINISTRATIEVE BANEN Een origineel decembercadeau! Gevraagd: een parttime assistent PR&Communicatie/ directiesecretariaat Geef je ambitie toekomst Arbo linie Administratief medewerk(st)er Secretaris m/v pr 2 PEEL EN MAAS donderdag 7 december 2000 - Pagin EH De Stoffelhoeve Stationsweg 86 5807 AC Oostrum 0478-585956/580361 Open: di t/ni do 13.30-17.30 vrij 13.30-21.00 zat. 9.00-16.00 www.stoffelhoeve.nl Wij zijn gesloten van 24 december tot en met 3 januari m.u.v. 27-28-29 december (i.v.m. voorstelling JtANS) op deze dagen zijn wij geopend vanaf 17.00 uur Om het bedrijfsbureau te versterken willen wij in contact komen met een m/v: HENRA Aanhangwagens B.V. in Overloon produceert en verkoopt aanhangwagens en paardentrailers voor de zakelijke en particuliere markt in binnen- en buitenland. In zijn branche heeft het bedrijf een uitstekende naam opgebouwd als leverancier van zowel specials als standaardproducten. HENRA heeft 40 medewerkers. De bedrijfscultuur is direct en informeel. Organisatiebeleid en management zijn sterk gericht op kwaliteit, doel matigheid en verbetering. personeel en organisatie die ook de typegoedkeuringen verzorgt De functie: U verzorgt met een geautomatiseerd systeem de werkvoorbereiding, plannir en urenverantwoording. U maakt productie- en type-tekeningen (met Autocad en tekenbor en maakt incidenteel voor speciale aanhangwagens sterkteberekeningen. Daarnaast beheert u alle typegoedkeuringen, ook voor het buitenland. Hiervoor hebt u regi matig contact met onder andere de Rijksdienst Wegverkeer en de TÜV. Uw profiel: U bent een actief en vlot persoon met een prima technisch inzicht. U bent naut keurig, cijfermatig sterk en computervaardig. Het trekt u aan om in een brede functie in ei es klein bedrijf mee te ondernemen. Uw basisopleiding is minimaal MTS-Wtb of productietec ing niek. U heeft minimaal drie ervaring op een bedrijfsbureau in de metaalsector. U beheerstt fj* Duitse taal. Uw leeftijd: 25-33 jaar. Geboden wordt een verantwoordelijke en afwisselende functie in een informeel bedrijf m een karakteristiek product. TELEFONISTE RECEPTIONISTE Voor een logistiek bedrijf in Venray zijn wij op zoek naar een parttime telefoniste/receptioniste. Het betreft hier een baan voor in de middag uren met in het vooruitzicht een vast contract Taken: Lichte administratieve werkzaamheden, het beantwoorden van de telefoon. Eisen: Ervaring is een must, je moet in een hectische omgeving kun nen werken PR COMMUNICATIE SECRETARESSE Voor de Rabobank in de omgeving van Venray zijn wij op zoek naar een PR&Communicatie/Directiesecreiaresse. Het betreft een baan voor 24 uur Taken: Uw hoofdtaak zal zijn het ondersteunen en assisteren van de PR-medewerker. Denk daarbij aan de navolgende taken. U zorgt voor de afwikkeling van de sponsoraanvragen aan de hand van het vastge stelde sponsorbeleid. U verzorgt het interne communicatieblad alsmede het personeelsblad van de Rabobank. U krijgt de vrijheid om het nieu we blad naar eigen inzicht vorm te gaan geven. Eisen: MBO-opleiding met communicatie en of PR-richting SECRETARESSE ARBEIDSMARKTPROJECTEN Voor een belangenorganistatie in de omgeving van Venlo zijn wij op zoek naar een secretaresse arbeidsmarktprojekten. Het betreft hier een baan voor 32 uur Taken: Meedenker die een soort 'binnendienst' functie vervult. Zij zal zeer zelfstandig moeten werken Eisen: HAVO/VWO aangevuld met secretariële opleiding bv: Schoevers of Bell-college. TELEFONISTE PLANNER ADMINISTRATIEF MEDEWERKER Voor een bedrijf in de omgeving van Venray zijn wij op zoek naar een telefoniste planner administratief medewerker. Het betreft hier een fulltime baan met in het vooruitzicht een vast contract. Taken: Je bent verantwoordelijk voor de orderverwerking, ondersteu ning exportafdeling, het aannemen van de telefoon. Eisen: MBO+, representatief. HOOFDINKOOP Voor een bedrijf in de omgeving zijn wij op zoek naar een hoofdinkoop. Het betreft hier een fulltime baan. Taken: U bent verantwoordelijk voor de afdeling inkoop. Eisen: HBO opleiding, ervaring in vergelijkbare functie, goede contac tuele eigenschappen Zit de passende vacature er niet bij voor jou!! Loop dan gerust eens binnen want wij hebben volop industriële, administratieve en technische vacatures. UITZENDBURO ARBEIDSBEMIDDELING GROTE MARKT 13, 5801 BL VENRAY Wij zoeken voor op korte termijn Wij zoeken voor onze showroom en kantoren een interieurverzorgster voor ca. 10 uur per week. Deze werktijd kan over twee dagen verdeeld worden. De maandag voormiddag geldt zeker bij ons als voorkeur i.v.m. de openingstijden van de showroom. Wij bieden: Interesse??? Een prettige werksfeer Prima salaris Flexibele werktijden in overleg Bouwbedrijf De Groot b.v. Kloosterstraat 18 Stevensbeek tel: 0485-381742 Dhr./mevr. Zegers Heeft u interesse? Zend dan uw sollicitatie binnen 14 dagen aan: Invent Personeel en Organisatie, drs. Paul van der Spek, Postbus 86, 5830 AB Telefoon: 0485-576264. E-mail: paulvanderspek@invent-personeel.nl. Bezoekadres: Hoogkoorpassage 23 Boxmeer. L L' J" A2W&SI ;el Boxm© ode Een prachtige portretfoto in kleur voor maar 10 gulden. Formaat: 20 x 20 cm (maximaal 4 personen) actief in beeld Schoolstraat 15, 5801 BN Venray, Tel. (0478) 58 34 67 Rabobank Peelrand is een middelgrote, ondernemende en vooruitstrevende bank met haar eigen ideeën over de bediening van de markt. Een bank met circa 100 mede werkers en een balanstotaal van 820 miljoen. Het werkgebied omvat de gemeente Sint Anthonis en een gedeelte van de gemeente Boxmeer. Een bank verspreid over 13 dorpen met 6 kantoren. Persoonlijk, samen werken en deskundig staan bij de bank hoog in het vaandel. De afd. PR&Communicatie bestaat uit 2 personen en maakt evenals de afd. directiesecretariaat deel uit van het stafbureau. Voor het verrichten van diverse admini- strarief-ondersteunende werkzaamheden t.b.v. het staf bureau zijn wij op zoek naar een assistent. Uw hoofd taak is het ondersteunen en assisteren van de PR-mede werker. U zorgt voor de afwikkeling van de sponsor- aanvragen alsmede het uitgeven van het personeelsblad en het interne communicatieblad van onze bank. U krijgt de vrijheid om het per- pR&Commumcatie/ soneelsblad naar eigen inzicht vorm te geven. Daarnaast directiesecretariaat (24 uur) zult u enkele taken van het directiesecretariaat op u gaan nemen, zoals bijv. het organiseren van personeels bijeenkomsten. Kortom: een ondersteunende parttime functie waarbij u al uw creativiteit kwijt kunt. Als basis voor deze functie denken wij aan een MBO- opleiding met communicatie- en/of PR-richting. U spreekt en schrijft correct en helder Nederlands. U werkt efficiënt en zorgvuldig. Als u dan ook nog enthousiast en creatief bent, is deze veelzijdige baan u op het lijf geschreven. Interesse? Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Rian Swinkels, PR-medewerker, tel. (0485) 389 111. Uw brief met C.V. kunt u sturen naar Rabobank Peelrand, ter attentie van de heer Jan H.P.G. Peijnenborgh MBA, Postbus 32, 5845 ZG Sint Anthonis. Rabobank £r 'etfutoty EEN GEZONDE BRUINE TINT VOOR DE FEESTDAGEN Maak dan nu een afspraak voor onze ZONNEDOUCHE December-aanbieding: Zonnedouche: f.125,00 (10 behandelingen) 1 gratis behandeling ÏP\ Al EJ°' Total Body Beauty Care 0478-515623 Voor particulier en bedrijf 1 Ontwerp en advies 1 Aanleg en renovatie 1 Sierbestrating, opritten 1 Bouwwerken 1 Decoratie 1 of net even iets anders Gespecialiseerd in Engelse en nostalgische tuinen ^Hoveniersbedrijj - Venray - tel. 047Ö-514Ö30 IETS TE VERKOPEN? 12e LIONS veiling 24 maan 2(301 BEL NU: 0478-551640 inbreng mogelijk tot Uiterlijk 15 februari 2001 Je krijgt er meer voor dan je denkt! PEEL EN MAAS ELKE WEEK NIEUWS Marktleider Arbo Unie is een landelijke, onafhankelijke organisatie die opereert vanuit zeven werkmaatschappijen, Arbo Unie levert diensten op maat op het gebied van veiligheids-, gezondheids- en personeelsbeleid en organisatie ontwikkeling. Drieduizend werk nemers garanderen vanuit ruim honderd vestigingen een optimale spreiding van de dienstverlening. De markt vraagt om een antwoord als het gaat om het voorkomen van langdurig ziekteverzuim. Ons antwoord daarop isArbo linie Alert;een werkwijze die ontwikkeld is om dreigend langdurig ziekte verzuim opte sporen en aan te pakken. In geval van mogelijk langdurig ziekteverzuim kan door snelle interventie de kans op een blijvende succesvolle terugkeer In de eigen organisatie (of elders) vergroot worden. Onze opdrachtgevers en hun Werknemers krijgen door Arbo Unie Alert snel Inzichtelijk hoe een specifiek reïntegratie- traject eruit ziet. Wij kunnen onze opdrachtgevers die snelheid bieden doordat Alert gebaseerd Is op Integrale dienst verlening, Kernwoorden zijn: transparant voor alle betrokkenen, snel, onafhankelijk, In samenwerking met de werkgever, werknemer, de reguliere zorg en verzekeraars. Arbo Unie Arbo Unie Zuidoost Nederland is een regionaal opererende arbodienst binnen Arbo Unie Nederland, met ruim 400 medewerkers. Onze klantenkring bestaat uit ruim 6gs° werkgevers met ongeveer 280.000 werknemers. Wij adviseren hen op het gebied van arbeidsomstandigheden en verzuimbegeleiding en hebben daarin ruim 25 jaar ervaring. Voor Arbo Unie Zuidoost Nederland, vestiging Venray, zoeken wij een voor 28 tot 32 uur per week. De functie Verwerking van ziek- en hersteldmeldingen in een geautomatiseerd systeem. Uitdraaien van verzuimoverzichten ten behoeve van bedrijfsartsen en bij Arbo Unie Zuidoost Nederland aangesloten bedrijven. Signalering aan bedrijfsartsen inzake uitnodigingen spreekuur. Planning/agendering en administratieve afhandeling spreekuren en (periodieken) keuringen. Afwerking standaardcorrespondentie. Uw profiel Opleiding MAVO/HAVO, MEAO A of S, met eventueel een cursus medische terminologie. Ervaring met Word en Excel en geautomatiseerde registratie systemen. U beschikt over communicatieve vaardigheden, grote accuratesse en heeft een klantvriendelijke houding. U maakt deel uit van een team. Van u wordt verwacht dat u werkt conform het kwaliteitszorgsysteem, hetgeen een belangrijk onderdeel is binnen onze organisatie. Van onze kant wordt de mogelijkheid geboden zich binnen de organisatie verder te ontwikkelen. Ons aanbod Het salaris wordt conform de Cao Arbo Unie vastgesteld. De pensioenvoorziening is ondergebracht bij het PGGM. Uw reactie Voor inhoudelijke informatie van de functie kunt u terecht bij: Mevrouw G. Loonen, coördinerend secretaresse, T (045) 523 77 71 Schriftelijke sollicitaties kunt u richten aan: Arbo Unie Zuidoost Nederland, mevrouw R. Tazelaar, Postbus 4132,5604 EC Eindhoven. Preventie Reïntegratie Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. A FPI de Rooyse Wissel is een startende en groeiende organisatie. Am In het eerste kwartaal van 2000 is de gefaseerde instroom van patiëntengestart De Rooyse Wissel is een particuliere instelling die tot doel heeft mannelijke tbs-gestelden te behandelen in een sociotherapeutisch milieu. Essentieel uitgangs punt voor het beleid is dat behandeling in het instituut gezien wordt als een schakel in het aanbod van de totale GGZ-keten. Daarom zoeken wij actief de regionale samenwerking zowel in het primaire proces als wat be treft de facilitaire diensten. Het instituut heeft een capaciteit van 114 plaatsen. Ter ondersteuning van de OR zoeken wij op korte termijn een (8 uur per week) Als secretaris houdt u zich bezig met de volgende taken: agenda uitwerken en verspreiden: notulen/vergaderverslagen maken en verspreiden: (mede)schrijven van: notities, instemmingsbesluiten, adviesbesluiten, jaarverslagen; correspondentie verzorgen; documentatie bijhouden; archivering. Forensisch Psychiatrisch Instituut de Rooyse Wissel Postbus 433 5800 AK Venray Tel. 0478-635200 Fox: 0478-635261 E-mail: lbsvenr@plex.nl Bezoekadres Wanssumseweg 12a Oostrum-Venray De Rooyse Wissel biedt u: een aantrekkelijk werkklimaat van een zich vor mende organisatiewet medewerkers die gelo ven in de rol van een tbs-kliniek in de maat schappij; CAO-GGZ salaris conform FWG 40, afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring variërend van f 3052,- tot f 4517,-. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Wendy Kuunders, afdeling Perso neelszaken, telefoon: 0478-635234. Bent u geïnte resseerd in dezefunctie,.stuur dan uw schriftelij ke sollicitatie met CV binnen twee weken naar FPI de Rooyse Wissel, Postbus 344,5800 AK Venray met vermelding van de functie Op de envelop. lof U

Peel en Maas | 2000 | | pagina 24