Driebanden CAR BRT GEMID HS PN HGL-1 <-> SNA-1 0 -7 Venne E. v.d. 25 38 0.658 3 2 Venne T. v.d. 15 53 0.283 3 2 Enckevort T. v. 13 49 0.265 2 2 SNA-1 <-> OPM-1 2 -5 Venne E. v.d. 21 44 0.477 3 0 Magermans J. 12 52 0.231 2 0 Venne T. v.d. 15 29 0.517 2 2 Libre CAR BRT GEMID HS PN SNA-1 <-> VOP-1 2 -5 Dijk H. v. 77 17 4.529 23 0 Haart G. de 75 25 3.000 13 2 Wijnhoven J. 41 17 2.412 8 0 SNA-1 <-> HGL-1 0 -7 Dijk H. v. 133 24 5.542 27 0 Haart G. de 67 29 2.310 8 0 Wijnhoven J. 57 27 2.111 11 0 SNA-2 <-> 000-1 7 -2 Vermeulen G. 29 19 1.526 17 0 Kleuskens W. 53 20 2.650 10 2 Cornelissen J. 50 17 2.941 8 2 Creemers W. 50 22 2.273 9 2 DMV/Steeg <-> SNA-2 2 - 7 Kleuskens W. 53 16 3.313 11 2 Martens J. 52 26 2.000 8 2 Cornelissen J. 33 31 1.065 6 0 Creemers W. 50 31 1.613 8 2 HGL-4 <-> SNA-3 2-7 Cremers J. 38 20 1.900 8 2 Dijk M. v. 19 16 1.188 5 0 Enckevort T. v. 35 23 1.522 5 2 Verrijdt P. 35 34 1.029 6 2 SNA-3 <-> L'67-2 4-5 Cremers J. 38 21 1.810 9 2 Enckevort T. v. 30 29 1.034 3 0 Leyssen R. 35 35 1.000 5 2 Leyssen B. 30 25 1.200 9 0 17 B

Oostrum's Weekblad | 1996 | | pagina 15