werk). De rest blijft nog even een verrassing, maar loop gerust binnen om in
de klas naar de werkjes van uw kind te kijken.
J I 1
-o
j i—lp J j 1
3É
A
Omdat we in de klas ook een herfsttafel gaan maken mag uw kind (voordat 't
projekt begint) al herfstmaterialen mee naar school brengen (vb. herfst
bladeren, eikels, schors etc.).
We hopen dat 't weer 'n gezellig en leerzaam projekt zal worden.
Groetjes, leerkrachten groep 1-2.
-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-
16
Hl Lfhjictup&L
Liedtekst: I Wind, wind, speel je mee vandaag
'n hoei-hoei-spel ik heb het toch zo graag.
Blaas maar heel hard door m'n haar
want dan dans ik toch zo raar. 2x
II Wind, wind, speel je mee vandaag
'n hoei-hoei-spel ik heb het toch zo graag.
Blaas maar heel hard in m'n neus
want dan groei ik als een reus. 2x
III Wind, wind, speel je mee vandaag
'n hoei-hoei-spel ik heb het toch zo graag.
Blaas maar heel hard in m'n snuit
want dan ga ik achteruit. 2x
IV Wind, wind, speel je mee vandaag
'n hoei-hoei-spel ik heb het toch zo graag.
Blaas maar heel hard in m n rug
want dan ga ik lekker vlug. 2x
V Wind, wind, speel je mee vandaag
'n hoei-hoei spel ik heb het toch zo graag
Blaas maar heel hard
Want dan2x
N.B. Het 5e couplet geeft de kinderen de mogelijkheid naar eigen idee in
te vullen, waarbij het belangrijk is dat de 3e en 4e regel op elkaar
rijmen.
I) -l Vaart pel,130 ~0 G
4=*
r_w.4„njicnjjch_i2_r
Maatsoort: 2/4 en 4/4. Voorspel: 2 maten.
J 7 O
13 H -I1 13