partijen als uitermate positief ervaren. Reden waarom ook voor de komende jaren tot een hernieuwde samenwerking werd besloten. f UNIEKE KONSTRUKTIE. In een klein dorp is het voor een vrij grote vereniging zoals een voetbalvereniging (met enerzijds toch presta tie-voetbal voor de standaard teams en anderzijds een breed recreatief sportaanbod voor de jeugd, de heren, de dames en zelfs voor de veteranen) niet eenvoudig om een aantrekkelijke sponsor te interesseren om (liefst veel) geld in de vereniging te "pompen". De tijd dat een groot .bedrijf gevestigd in een klein dorp met een vorstelijke bijdrage over de brug kwam - al dan niet als pleister op de wonde voor de veroorzaakte overlast - lijkt definitie verleden tijd. Oostrum heeft buiten enkele internationaal georiënteerde ondernemingen uitsluitend kleinschalige ondernemingen. Voor een dergelijke onderneming is het niet aantrekkelijk en vaak financieel niet verantwoord om een relatie! groot bedrag voor sportsponsoring uit te trekken. Enerzijds om te voorkomen dat mogelijk benaderde onderne mers tegen elkaar worden uitgespeeld en anderzijds om voor de V.V.OOSTRUM toch te komen tot een aantrekkelijke totaal sponsoring heeft de 0.0.Z.O. in 1987 het initiatief genomen tot een gezamenlijke sponsoring van de gehele V.V. OOSTRUM. TOTAALPAKKET. Door een unieke konstruktie en de positieve instelling van nagenoeg alle Oostrumse ondernemers kon de 0.0.Z.O. ook nu weer ee uitermate aantrekkelijk aanbod bij de V.V. OOSTRUM op tafel leggen. Nadat in de afgelopen vier jaren DE BERGHAAG en BOWLING RESTAURANT VENRAY de basis voor het financiële plaatje hadden geformeerd, hebben zich voor de komende looptijd van het kontrakt als shirt—reklanie sponsors bereid ver klaard AUTOBEDRIJF G.H.V./FIAT - AUTOBEDRIJF DEN BRIER/PEUGEOT en 1 t ALLEMANSCAFE Het totaalpakket omvat: 24 REKLAMEBORDEN langs het hoofdveld de realisering van een SCORE-BORD bij het hoofdveld EEN KOMPLETE OUTFIT met shirtreklame AUTOBEDRIJF g.h.v./fiat 11

Oostrum's Weekblad | 1991 | | pagina 11