de rij waarin je naam staat, aangeeft (zie voorbeeld).
c. Uitgezonderd hierop zijn de eerste 6 geplaatsten (rij 0 t/m
2). Deze mogen elkaar naar willekeur uitdagen.
d. De uitdaging mag telefonisch gebeuren.
e. Je mag niet tweemaal achtereen tegen dezelfde tegenstander
spelen
f. Word je door iemand uitgedaagd en je hebt op dat moment geen
wedstrijd gereserveerd op het bord, dan moet de wedstrijd
binnen 14 dagen na het moment van uitdagen worden gespeeld.
III. Reserveren:
a. Indien 2 spelers/speelsters besloten hebben tot spelen, dan
moet de baan worden gereserveerd door inschrijving op het
reserveringsblad.
b. Er mag alleen op baan I voor de pyramide worden getennist.
c. Reserveren kan men gelijktijdig maar één wedstrijd. Eerst
nadat een wedstrijd gespeeld ismag je een volgende wed
strijd reserveren.
IV. Spelen:
aDe wedstrijden dienen per half uur te worden begonnen.
b. Er wordt een vol uur gespeeld, met in overleg eventueel 5
minuten inspelen.
c. Er wordt één lange set gespeeld.
d. Bij gelijke stand wint de uitgedaagde.
e. Een bij het einde van de partij gedeeltelijke gespeelde ga
me telt niet mee.
f. De uitslag moet men noteren achter de namen op het reserve
ringsblad.
g. Men zorgt zelf voor de benodigde ballen.
V. Verwerking van de uitslagen:
a. Wint de uitdager, de laagst geplaatste dus, dan neemt hij
de plaats over op de ranglijst van de uitgedaagde.
b. De uitgedaagde zakt dan 1 plaats en daardoor ook de tussen-
geplaatste spelers/speelsters
c. Verliest de uitdager, dan behouden beide spelers/speelsters
hun plaatsen.
VI. Blessure of ziekte:
a. Indien iemand door ziekte of blessure tenminste 2 weken niet
kan spelen, dient dit gemeld te worden bij de toernooi-com-
missie. Je naamkaartje op het pyramidebord wordt dan omge
draaid.
b. Zodra men weer kan spelen, dient dit te worden gemeld, zodat
het kaartje wederom wordt gedraaid.
c. Bij langdurige blessure of ziekte beslist de toernooicommis-
sie over de te nemen maatregelen.
18