STICHTING GEMEENSCHAPSHUIS LEUNEN r EDQQXHh t4
AAN ALLE INWONERS VAN LEUNEN 1
In de vergadering van de Raad van Toezicht op 16 november 1995 is
besloten om per 1 januari 1996 een nieuwe gebmikersregeling in te voeren.
Deze gebruikersregeling is door een werkgroep, waarin een aantal
verenigingen zitting hadden, opgesteld.
Hieronder treft u een korte samenvatting van de "Gebruikersregeling De Brink
1996° aan.
-1- Inzet van vrijwilligers blijft noodzakelijk. Is dit niet mogelijk dan kan een
beroep worden gedaan op een andere vereniging. Blijkt ook dit niet
haalbaar dan bestaat de mogelijkheid om tegen betaling van een
uurtarief personeel van het gemeenschapshuis in te huren.
-2- De vereniging die de buffetaktiviteit verzorgd is ook verantwoordelijk
voor bediening bij eventuele andere aktiviteiten binnen het
gemeenschapshuis.
-3- Van gerealiseerde buffetomzet bij aktiviteiten met buffet (niet zijnde
omzet uit café na een zaalhuur-aktiviteit) wordt 17,5% van de omzet
aan de organiserende vereniging uitbetaald. Op verzoek van de
organiserende vereniging kan de uitbetaling van de 17,5% omzet aan
die vereniging of instantie worden uitbetaald die de buffetaktiviteit heeft
verzorgd.
-4- indien een vereniging onkosten maakt (b.v. orkest-kosten) ten
behoeve van een aktiviteit binnen het gemeenschapshuis, bestaat de
mogelijkheid om deze kosten te deklareten wanneer hiervoor de
financiële ruimte is.
Mocht u in het komende jaar aktiviteiten willen organiseren dan is het
verstandig om vooraf toepassing van de gebruikersregeling bij die betreffende
aktiviteit te bespreken. Dit om te voorkomen dat u of wij. achteraf voor
verrassingen komen te staan.
Heeft u vragen over de nieuwe gebruikersregeling dan kunt u kontakt
opnemen met Wilma Manders (tel.584855) of Martha Lucassen (tel.587763).
Wilt u nu reeds aktiviteiten plannen dan kunt u kontakt opnemen met Yolanda
Caspers. U kunt haar bellen op maandag- en donderdagavond van 19.00 uur
tot 21.00 uur in het gemeenschapshuis (tel.582575).
Peter van der Markt, voorzitter