I
1
S.V. YSSELSTEYN
Ysselsteyn
PROGRAMMA ZONDAG 27 DECEMBER
Ysselsteyn Dl Toernooi te Overloon aanvang 12.00 uur, vertrek 11.00 uur
Vervoer onderling regelen.
Ysselsteyn Cl Toernooi te Overloon aanvang 15.00 uur, vertrek 14.00 uur
Vervoer onderling regelen.
PROGRAMMA MAANDAG 28 DECEMBER
Ysselsteyn BI Toernooi te Meyel vertrek 08.45 uur
Vervoer onderling regelen
PROGRAMMA DINSDAG 29 DECEMBER
Ysselsteyn Al Toernooi te Meyel vertrek 08.45 uur
Vervoer onderling regelen
PROGRAMMA WOENSDAG 30 DECEMBER
Ysselsteyn F1 Toernooi te Meyel vertrek 08.45 uur
www, svvsselstevnnl
SV Ysselsteyn wenst al haar leden en alle inwoners van SV Ysselsteyn fijne feestdagen en een sportief en
gezond 2010!
KNOBBELTOCHT
De knobbeltocht wordt gehouden op zondag 3 januari 2010. Inschrijven kan tussen 13.00 en 13.30 uur in
de kantine op sportpark De Vlies. Kosten 3,- per persoon. Kinderen tot en met groep 8 van basisschool
gratis. Kom lekker wandelen en puzzelen en na afloop is er een lekkere kop snert!
Bestuur SV Ysselsteyn
PEN WINTERTOERNOOI 200
Als het weer het toelaat, start zondag a.s. het Open Wintertoemooi 2009. We wensen alle
deelnemers een geze
lig en sportief toernooi toe.
Kantinedienst
27 december
10.00 - 14.00 uur Ger Crienen
14.00 - 18.00 uur Edward van Dongen
vanaf 18.00 uur Henk Drabbels
28 december
vanaf 20.00 uur Rik Litjens
29 december
vanaf 20.00 uur Jules Loenen
30 december
vanaf 20.00 uur Frank van Meijel
Kantine poetsen
30 december
Miek en Steffie de Wit
WhoZnextdag zeer geslaagd
Zaterdag 19 december werd de jaarlijkse WhoZnextdag erg goed bezocht. Helaas stond het
banenstoplicht op rood en mochten de banen niet gebruikt worden. Maar dit was geen enkel probleem.
Ons WhoZnext team had hun uiterste best gedaan om ook binnen de jeugd prima te vermaken. Er werd
erg enthousiast gespeeld met de Wil, er werden spellen gedaan, er werd geknutseld en gepuzzeld. Tussen
de middag werd er met z'n allen gegeten en uiteraard genoot ook dit jaar weer iedereen van de heerlijke
oliebollen. Maria Marit, leuk dat jullie spontaan een handje hielpen.
Hans, Hilda, Lianne. Luuk, Stef Ton.... bedankt voor de organisatie van deze geslaagde dag!
Het WhoZnext team