niTllHliËliRl
van Dijck Achten Lenders
TRAINER D-JEUGD
Administratief medewerk(st)er
INNOVATE
GEBR. REINTJES
COMMERCIEEL MEDEWERKSTER BINNENDIENST
Project Engineer
Elektrotechnisch PLC Medewerker
111 I
l i II' Ml lirniit^nr^i
IN 'T MAASLAND
Houthandel
H. Janssen
Venray
WILLEMS TRANSPORT
RIJKEVOORT
Medewerker Financiële Administratie (M/V)
Afkoppelen regenwater,
50, 5803 AN Venray.
Parttime medewerkers bediening m/v
Parttime gastvrouw/gastheer m/v
PEEL EN MAAS
Donderdag 8 juli 2010 - Pagina 6
Wij zoeken per direct enthousiaste collega's
voor volgende fulltime functies:
r> i wij complete distributiecentra en magazijnen in, waarbij
Wij zoeken per direct een enthousiaste collega
voor volgende parttime functie:
16 - 24 uur per week
Wijbieden:
Wijvragen:
De voornaamste taken zijn:
Coderen en inboeken van inkoop- en verkoopfacturen
Kas/bank verwerking
Debiteuren- en crediteurenbewaking
Tussenrekeningen uitzoeken
Bijzondere werkzaamheden:
Buitenlandse facturen, enige complexiteit i.v.m. buitenlandse BTW
Meerdere administraties/bedrijven
Wij vragen:
Ben jij degene die zich aangetrokken voelt, voldoe je aan de volgende eisen en ben je in
het bezit van de volgende eigenschappen:
- MBO werk- en denkniveau, opleiding PDB MEAO
- Aantoonbare, vergelijkbare werkervaring
- Accuraat, zelfstandig en weet van aanpakken
- Beheersing van de Duitse en Engelse taal in woord en geschrift is gewenst
- Ervaring met meerdere administraties en buitenlandse relaties is een pré
Wij bieden:
Een tijdelijk contract met de mogelijkheid tot een vaste aanstelling. Marktconforme
salariëring. De werktijden zijn bespreekbaar.
Herken jij jezelf hierin, stuur dan een brief met CV binnen 10 dagen naar: Inther
Logistics Engineering B.V., t.a.v. mevr. M. de Swart, Keizersveld 50, 5803 AN Venray.
Mailen kan natuurlijk ook: mdeswart@inthergroup.com.
WET WIPES
bij een internationaal productiebedrijf in Venray
werving, selectie en personeelszaken
Rond en halfrond hout (ook gefreesd) voor
afrasteringen, boompalen, pergola's,
taluds, geïmpregneerd, robinia, kastanje.
Schuttingplanken fijn bezaagd, gekantrecht
en schaaldelen in div. lengtes
vlonderplanken, geïmpregneerd of
hardhout.
Leilindenpalen 3,50, 4 en 5 meter.
ROCKY MOUNTAIN speeltoestellen:
schommels, met aanbouw. Keuze uit div.
modellen, div. klimtoestellen.
Picknicktafels groot en klein, tuinbanken
stoelen en tafels geïmpregneerd.
Bezoek onze
Houtwerf te Merselo, Kleindorp 37
Tel.: 0478-546338, b.g.g./fax: 581044
Openingstijden: ma.-vr. 8.00-17.00 uur.
Zaterdag 10.00-12.00 uur
Willems is een middelgroot transportbedrijf met ruim
100 medewerkers, gespecialiseerd in alle facetten van
vervoer met name in Nederland, België en Oostenrijk.
Binnen ons bedrijf
zijn wij op zoek naar een part-time (24 uur)
In deze functie ben je samen met één collega
verantwoordelijk voor de financiële administratie.
De werkzaamheden zullen zich met name richten op
Het verzorgen van de financiële administratie
Ondersteuning in salarisverwerking
Ondersteunen in activiteiten op facilitair gebied
Functie-eisen:
Opleiding op MBO-niveau, aangevuld met MBA
Relevante werkervaring
Gedegen kennis van administratief en financieel geautomatiseerde
procedures, boekhoudkundige principes, informatieverwerking en systemen
Zelfstandig, probleemoplossend/creatief, flexibel, praktisch en teamplayer
Contactpersoon voor deze vacature is Marja van Treek.
Ben jij op zoek naar een leuke baan en spreekt een dynamisch informele
werkomgeving jou aan, stuur dan jouw reactie met cv naar:
Transportbedrijf A. Willems Zn. BV
t.a.v. P&O, Ria van de Lisdonk
Hoogeindsestraat 32
5447 PE Rijkevoort
email: r.vdlisdonk@willemstransport.nl
wij maken er werk van!
Advies afkoppelen HWA
Begeleiding subsidie aanvraag
bij gemeente
Aanleg infiltratiesystemen
Rioolwerkzaamheden
Voorkomende graafwerkzaamheden
Bestrating herstellen/vernieuwen
Leveren van PVC-materialen
Vraag geheel vrijblijvend inlichtingen:
Veulen-Venray 0478-581986 06-17900108
www.gebr-reintjes.nl
Taakomschrijving
Functie-eisen
Persoonlijke vaardigheden
Enthousiast geworden?
Benieuwd naar
haar verhaal?
Kijk op:
www.ehbo.nl/
ehboverhaal
502575 - www.inthergroup.com
502575 - www.inthergroup.com
Parttime baan, 4-16 uur per weel?
Leeftijd vanaf 17 jaar
Prima arbeidsvoorwaarden
Tevens zijn wij op zoek naar een
Parttime baan, 20 - 30 uur per week
Weet van het verblijf van de gasten een
bijzonder verblijf te maken
Prima arbeidsvoorwaarden
Gossimijne is geopend vanaf 16.00 uur, de
werkzaamheden zijn uiteraard ook in het weekend
Heb je interesse?
Stuur dan een mail naar:
Pierre Vink
Pierre@gossimijne.nl
Postbus 844
5340 AV Oss
Belangstelling?
Bel even onze voorzitter Mathieu Rutten,
tel. 077-4631312 of 06-30795161.
Voetbalvereniging S.V.E.B. uit Broekhuizen/
Broekhuizenvorst zoekt voor het nieuwe
seizoen 2010-2011 een
nthergroup.com.
Inther Logistics Engineering B.V. Venray is system
integrator van logistieke automatiseringssystemen.
T* lI Wereldwijd realiseren wij logistieke projecten en richten
wij complete distributiecentra en magazijnen in, waarbij
de door Inther LC ontwikkelde automatiseringssuite een
centrale rol speelt. Zie ook www.inthergroup.com
Onze projecten - bij veelal grote internationale klanten - voeren we van begin tot eind door; van initiële analyse en
specificatie tot pakketcustomisatie en software engineering. Daarna vinden installatie, training en inbedrijfname bij de
klant on-site plaats. Inther kent een prettige, collegiale en informele werksfeer. Als medewerker van Inther ben je onderdeel
van een enthousiast team en krijg je als individu veel ruimte voor eigen initiatief.
De uitvoering van onze magazijn automatiseringsprojecten vergt een intensieve begeleiding. Deze
projectbegeleiding uit zich zowel richting klant als ook intern, waardoor een veelzijdige functie
ontstaat.
Inther Logistics Engineering B.V. Venray is system
I integrator van logistieke automatiseringssystemen.
fWereldwijd realiseren wij logistieke projecten en richten
de door Inther LC ontwikkelde automatiseringssuite een
centrale rol speelt. Zie ook www.inthergroup.com
Onze projecten - bij veelal grote internationale klanten - voeren we van begin tot eind door; van initiële analyse en
specificatie tot pakketcustomisatie en software engineering. Daarna vinden installatie, training en inbedrijfname bij de
klant on-site plaats. Inther kent een prettige, collegiale en informele werksfeer. Als medewerker van Inther ben je onderdeel
van een enthousiast team en krijg je als individu veel ruimte voor eigen initiatief.
Wij zijn ter versterking van onze afdeling realisatie op zoek naar een elektrotechnisch PLC
medewerker. De invoering en het onderhoud van onze magazijn automatiseringsprojecten vergen de
nodige elektrotechnische PLC werkzaamheden. Een niet onbelangrijk deel van deze functie is het
analyseren en repareren van componenten op onze repair afdeling en het verwerken van de
administratie die daarmee gemoeid is. Door de combinatie van installeren en beheren onstaat een
veelzijdige functie.
Een prettige en collegiale werksfeer. Een tijdelijk contract met de mogelijkheid tot een vaste
aanstelling. Marktconforme salariëring. De arbeidstijd bedraagt 40 uur per week. Door de variëteit en
diepgang van verschillende activiteiten met Inther LC, zal je persoonlijke kennis en groei aanzienlijk
toenemen.
- MBO werk- en denkniveau
- Technische opleiding (Elektrotechniek)
- Affiniteit met ICT PLC en logistiek
- Capaciteit om met een gezonde dosis verstand een project te coordineren
- Projectmatig en logisch denk- en handelniveau
- Hands-on mentaliteit
- Kennis van interne logistieke processen is een pré
Herken jij jezelf hierin, stuur dan een brief met CV naar:
Inther Logistics Engineering B.V., t.a.v. mevr. S. Versleijen, Keizersveld 50, 5803 AN Venray.
Mailen kan natuurlijk ook: sversleijen@i
Inther Logistics Engineering B.V. - Keizersveld 50 - 5803 AN Venray - Tel. (0478)
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Inther Logistics Engineering B.V. - Keizersveld 50 - 5803 AN Venray - Tel. (0478)
INNOVATE NEDERLAND BV, gelegen op bedrijventerrein Keizersveld in Venray, is
een milieubewust productiebedrijf waar hygiënische doekjes worden ontwikkeld,
geproduceerd en verkocht waaronder vochtige toiletdoekjes, babydoekjes, bril-
poetsdoekjes, washandjes etc. Dit informele productiebedrijf, met in totaal 80
medewerkers in 2 vestigingen, kenmerkt zich door korte communicatielijnen en
maximale ruimte voor eigen initiatief.
Wegens toenemende groei komen wij graag in contact met een
In deze commerciële spilfunctie ben je, samen met een 2-tal collega's op de verkoopbinnendienst, verantwoorde
lijk voor een breed takenpakket. Je bent telefonisch het eerste aanspreek
punt voor gerenommeerde nationale en internationale (retail)klanten en
relaties, je verzorgt de correspondentie, verwerkt aanvragen en je bereidt
tenders voor. Je zorgt voor een correcte orderafhandeling en je volgt
de uitgebrachte offertes op. Je bereidt commerciële bezoeken aan klan
ten voor en hebt regelmatig contact met de vestiging van INNOVATE in
Duitsland. Je stemt de wensen van de klant intern af met de afdelingen
inkoop, productie en kwaliteitszorg en je houdt het filingsysteem perfect
op orde.
werving, selectie en personeelszaken
Voor deze fulltime functie denken wij aan een enthousiaste, represen
tatieve en collegiale teamplayer met minimaal een afgeronde Mbo-op-
leiding en een ruime ervaring in de commerciële binnendienst van een
(internationale) handelsonderneming of productiebedrijf.
Een goede beheersing van de Duitse en Engelse taal is een must, Frans is
een pre. Je werkt klantgericht, bent communicatief, analytisch en com
mercieel sterk en je kunt uiteraard prima met de PC overweg.
Voor nadere informatie: www.innovate.nl.
Indien je belangstelling hebt
voor deze functie verzoeken wij
je per post of e-mail een sol
licitatiebrief met cv te richten
aan de heer B.R.M. Ezerman van
bureau "In 't Maasland", postbus
300 te 5340 AH Oss.
T (0412) 644179
Heschepad 12c 5341 GT Oss
www.maasland-personeel.nl
info@maasland-personeel.nl
Bedrijfsactiviteiten:
Ons bedrijf houdt zich vooral bezig met het verwerken van
administratieve gegevens, het samenstellen van jaarrekeningen
en belastingaangiftes, verzorgen van loonadministraties, advies
werkzaamheden op alle gebieden betrekking hebbende op de
onderneming en managementondersteuning.
Wij zoeken een medewerk(st)er voor 15 uren
per week, wegens uitbreiding van de werkzaamheden.
De uren kunnen uitgebreid worden bij gebleken geschiktheid.
Vaardigheden:
Administratieve opleiding op MBO-niveau
Kennisvanboekhoudpakketten
[ervaring met Exact en Snelstart is een pré]
Samenstellen van overzichten t.b.v. klanten
Kennis van Microsoft Excel en Microsoft Word
Beantwoorden telefoon
Wij bieden een marktconform salaris en een prettige werksfeer.
Stuur of e-mail je brief naar Daladvies t.a.v. P. Lenders,
Geijsterseweg 1 5861 BKWanssum info@daladvies.nl
LOONWERK - GROND/ RIOOLWERK - TRANSPORT
Steunpunt Vrijwilligerswerk Venray
Vrijwilligerswerk,
daar hoor ik ook bij
www.vrijwilligerswerkvenray.nl
0478-516995
Binnen de Numac Groep zijn 720 mensen werkzaam binnen 3 werkmaatschappijen.
Deze 3 werkmaatschappijen bieden een breed pakket aan oplossingen voor onze
klanten. Numac is specialist op het gebied van machineonderhoud en procesoptimali
satie. Ter ondersteuning en verbetering van onderhoud- en productieprocessen levert
Numac advies en flexibel inzetbare onderhoudsspecialisten. Planatec is specialist op
het gebied van dienstverlening in de machinebouw. Bij deze activiteiten ligt de nadruk
op het monteren, testen, en in bedrijfstellen van machines en installaties. Besturings-
en Installatietechniek van de Meerakker is een solide naam in de elektrotechnische
branche. Met 175 medewerkers zijn zij projectmatig werkzaam in zowel de utiliteits
bouw als in de industriële automatisering. Deze specifieke vacature betreft een functie
binnen de staforganisatie van de Numac Groep, met als werklocatie het hoofdkantoor
te Venray.
Receptie/telefoon: het op een correcte manier opvangen, te woord staan en verder
verwijzen van alle personen die zich persoonlijk dan wel telefonisch melden op het
Numac hoofdkantoor.
Verwerking post: in- en uitgaande post en faxberichten tijdig en compleet
verwerken en afhandelen.
Administratieve taken: het uitvoeren van ondersteunende taken ten behoeve van
verschillende afdelingen binnen het hoofdkantoor.
Agenda's raadplegen: agenda's van medewerkers raadplegen om afspraken te
plannen.
Pro-actieve houding, waarbij planning en het oppikken van andersoortig werk zeer
voornaam is.
Relevante opleiding op MBO-niveau.
Ervaring in het bedienen van een telefooncentrale en het uitvoeren van werkzaam
heden op een receptie.
Ervaring in, en affiniteit met, dienstverlening.
Goede kennis van MS Office, zoals Outlook, Word, Excel en Powerpoint.
Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift.
Communicatief vaardig.
Accuraat.
Representatief.
Het betreft een parttime functie voor 17,5 uur op woensdag en vrijdag.
Als jij denkt dat deze functie je op het lijf geschreven is, kun je direct je reactie
sturen naar recruitment@numac.nl. Indien je meer informatie wilt over deze functie,
kun je contact opnemen met de afdeling Recruitment via 0478 - 578 444. Voor meer
informatie over Numac willen we je in eerste instantie verwijzen naar onze website
www.numac.nl.
MAAK ER OOK MEER VAN BIJ NUMAC.
Kijk voor meer informatie op www.numac.nl
MACHINEONDERHOUD PROCESOPTIMALISATIE
week 27 adv.indd 6
07-07-2010 15:42:12
Het Oranje Kruis