Kinderen op pad voor Kinder postzegels Experience Yourself 65 jaar verstand van mensen en werk Nieuwe koers Mutsaers- stichting De reis van de lege flessen Esthé huidverbetering nu ook op website Marius on the move J Meeloopkeuring huizen BEZORGEN? Als jouw CV nu eens nét zo opviel als deze poster. PEEL EN MAAS E3 JOURNAAL WEEKENDLOOP DE TELEGRAAF PEEL EN MAAS Donderdag 7 september 2006 - Pagina 11 Adecco Werving en Selectie In de provincie Limburg gaan 13756 kinderen van 333 basisscho len vanaf woensdag 27 september op pad om bestellingen voor kin derpostzegels en wenskaarten te verzamelen. Met de opbrengst van deze jaarlijkse actie steunt Stich ting Kinderpostzegels Nederland projecten voor kinderen in bin nen- en buitenland. Landelijk heb ben bijna 6000 basisscholen zich ingeschreven voor de actie met zo'n 250.000 kinderen. Deze cij fers zijn vergelijkbaar met die van vorig jaar. De actie bracht toen 8,3 miljoen euro op. In Limburg werd 497.000 euro opgehaald. Het thema van de Kinderpostzegel actie 2006 is Veilig Verder. Of het nu thuis is, op school of op straat: kinderen hebben recht op een veilige plek. Dankzij de Kinder- De unieke training Experience Yourself vindt op vrijdag 20 en zaterdag 21 oktober voor de eer ste maal plaats in galerie de Loch- ting in Venray. Experience Yourself is een initiatief van Lochting Advies, gespecialiseerd in advies, onderzoek en coaching geba seerd op de grondbeginselen van de interventiekunde. De training is bedoeld voor middel tot hoger opgeleide professionals. Er is geko zen voor deze rustieke locatie vanwege haar sfeervolle ambiance en rustige ligging. Deelnemers kunnen hier optimaal werken, waarbij het werk gecombineerd kan worden met een rondje langs de kunst of een ontspannende wandeling door de natuur. Van uit de eigen werksituatie gaat de deelnemer een plan van aanpak formuleren. De nadruk ligt op het optimaliseren van positieve vaar digheden en het werkbaar maken van minder sterke kwaliteiten. Dit kunnen zaken waar iemand last van heeft of anderen last van hebben. Het kunnen ook wezen lijke onderdelen zijn van het werk waar iemand tegenaan blijft lopen. Om een optimaal effect uit de trai ning te halen wordt er vooraf een individueel doelstellingenpakket tijdens een persoonlijk gesprek postzegelactie hebben kinderen in Nederland en het buitenland uit zicht op een geborgen omgeving waarin ze kunnen werken aan hun toekomst. Zo is de opbrengst bestemd voor kinderen die geen thuis hebben of moeten werken voor het gezinsinkomen. Kinde ren die dagelijks worden gepest of veel in het ziekenhuis moeten ver blijven. En kinderen die opgroeien in armoede en geen onderwijs krijgen. Kinderpostzegels steunt bij voorkeur projecten waarin kin deren en jongeren zelf een actieve rol spelen en hun veerkracht en initiatief een kans krijgen. Ook in Limburg steunt Kinder postzegels tal van projecten. Kijk op www.kinderpostzegels.nl voor meer informatie. samengesteld. Dit gaat gebeuren in overleg met de trainer in een persoonlijk intakegesprek. In dit gesprek wordt bekeken of de wensen en doelen wederzijds aan sluiten op het concept van Expe rience Yourself. Na enkele maan den volgt een evaluatiegesprek waarin wordt besproken hoe de resultaten van de training in de realiteit beklijven. Het project bestaat uit twee aaneengesloten dagen, deelnemers zullen daarom overnachten in één van de hotels, die Venray rijk is. Het project Experience Yourself wordt twee keer per jaar gehou den. De heer van der Locht, trainer van Lochting Advies, is arbeids- en organisatiepsycholoog. Zijn wor tels liggen in Venray, waar hij zijn VWO heeft gevolgd. Hij is tevens verbonden aan de Universiteit van Tilburg als docent gesprekstech nieken en groepsvaardigheden. Op zaterdag 16 september wordt er een informatiebijeenkomst over Experience Yourself gehou den in Galerie de Lochting, zodat men kennis kunt maken met dit nieuwe project. Op www.loch- ting.nl. vindt meer informatie over de training en kan men zich aanmelden (verplicht) voor de bij eenkomst. Adecco Permanent Place ment, binnen het team van Adecco Venray de naam voor werving en selectie voor het midden- en kleinbedrijf, is na een jaar niet meer weg te den ken uit deze allround uitzend organisatie. Naast de alom bekende uitzendformule, is het aandeel van werving en selectie voor vaste banen het laatste jaar enorm toegeno men. Het succes hiervan komt ligt in handen van het team van vijf ervaren consultants. Een jaar geleden heeft Kitty Gossens Permanent Placement in Venray opgestart. Na een groot aantal bemiddelingen worden haar werkzaamheden inmiddels Op 1 september heropende Henk van Soest zijn kleding zaak op de hoek Grotestraat- Grote Markt. Vier maanden was Marius gesloten als gevolg van waterschade. Het interi eur heeft een metamorfose ondergaan, terwijl ook de naam enigszins aangepast is: MovingMarius De winkel heeft een moderne uitstraling met kleding voor de modebewuste man. "Als gevolg van de waterschade moest ik enige tijd dicht. Vier maanden lijkt lang, maar dat heeft te maken met de zomercollectie die deels ver loren is gegaan. Wat we veel ver kopen zijn passende combinaties van broeken, bloezen en colberts. Daarom hebben we gewacht tot de wintercollectie gepresenteerd kon worden. Bovendien konden we zo de winkel aanpassen aan mijn eigen ideeën. Ik merk nu al dat ik daarmee ook een jonger publiek binnen kan krijgen." Henk van Soest nam zo'n vijf tien jaar geleden de winkel over van twee van zijn broers. De naam Marius is de naam van zijn vader, die vijftig jaar geleden in Venlo een winkel opende. "Met 'Moving- De uitgebreide dienstverlening van Esthé in Oostrum op het gebied van huidverjonging, huid verbetering en ontharing is inmid dels een begrip in de regio. Reden genoeg om ook via het world wide web informatie te verschaf fen aan geïnteresseerde (potenti ële) klanten. "Met de groei van de belangstelling voor mijn salon is de noodzaak ontstaan om ook de informatieverschaffing professio neler te maken, vandaar mijn web site www.esthe.nl", aldus Mariëtte Lenssen. De website geeft informatie over alle diensten die Esthé zo uniek maken in de regio. Meer dan een gewone schoonheidssa lon heeft Mariëtte Lenssen zich gespecialiseerd in het verbeteren en verjongen van de huid. Zon der overigens naar middelen als Botox te grijpen. "De huid is een belangrijke factor in de heden daagse wens om er tot op hoge leeftijd vitaal uit te blijven zien", vertelt Mariëtte. "Een frisse huid, zonder al te veel rimpels geeft zelfvertrouwen. En de technieken, ook op het gebied van verjonging zonder inspuiting of operaties, ondersteund door vier collega's. "Een succes, dat mag je wel zeg gen. Je merkt toch dat bedrijven steeds vaker óns inschakelen als het gaat om vaste banen. We nemen veel werk uit han den. Dat kunnen we omdat we de bedrijven waar we mee samen werken, goed kennen als gevolg van de vele jaren ervaring die we met zijn vijven hebben. We weten wat er leeft en speelt binnen een bedrijf. We kennen de medewer kers, weten wie wel of niet past binnen een team. Ook als we vaca tures krijgen van nieuwe bedrij ven of bedrijven die niet eerder hebben gewerkt met een 'uitzend bureau' stappen we het liefst meteen in de auto om kennis te maken. Het is belangrijk om een Marius' wil ik aangeven dat we in beweging zijn. Noem het maar geïnspireerd door het water..." Behalve vanuit de winkel wil Henk van Soest een nieuwe ser vice starten. "Vaak hebben man nen weinig tijd en is het een maken steeds meer mogelijk op dat gebied. Een kruidenpeeling kan een lusteloze huid al enorm opknappen en het L3-apparaat dat ik gebruik zorgt voor een gevoel te krijgen bij een bedrijf. Een goede relatie is belangrijk, ook als er geen concrete vacatu res zijn blijven wij in gesprek over de ontwikkelingen binnen een bedrijf. Op deze manier kunnen we ook over andere personele aangelegenheden meedenken", aldus Kitty Gossens. Voor kandidaten geldt hetzelfde. Die krijgen eerst een uitgebreid intake gesprek. "Over inschrijven praten we niet meer. We mer ken dat er vaak nog te makkelijk wordt gedacht over inschrijven. Een goed intakegesprek duurt al gauw een uur. We praten over opleidingen, werkervaring maar vooral over karakter, persoonlijke ontwikkeling en carrièreplanning. uitkomst als ik met een deel van de collectie aan huis kom. Via internet of telefoon kunnen klan ten een afspraak maken en aan geven wat hun wensen zijn. Aan de hand daarvan breng ik een bezoek en kunnen de klanten een strakkere en stevigere huid met gebruik van een zachte laser. Van de behandeling zelf merk je niets, terwijl het resultaat er mag zijn!" Behalve over huidverbetering en huidverjonging geeft de web site ook informatie over ontharen door middel van lichtflitsen. "Ook dit is een relatief nieuwe ontwik keling die nu bij Esthé te ervaren is", legt Mariëtte uit. "Door mid del van lichtflitsen worden de haren met haarzakje en al gedood, zodat na een serie behandelingen een gladde, haarloze huid over blijft. Ook hier geldt dat je van de behandeling zelf niet veel merkt, het is pijnloos." Voor iedereen die wel eens in de spiegel kijkt en zich afvraagt of het tijd wordt om de huid eens wat meer aandacht te geven of die met echte huidproblemen kampt, biedt de website een prettige, ano nieme vorm van oriënteren. Kijk eens vrijblijvend naar de mogelijk heden die Esthé te bieden heeft. De drempel is dan vast niet meer zo hoog om de volgende stap te nemen: contact opnemen via tele foon of e-mail en er echt wat aan doen. Vaak maken we al een match als we nog aan het praten zijn. Nog vóór de kandidaat ons kantoor ver laat, weten we al waar iemand zou kunnen passen. Dan hoeft er niet eens een vacature te zijn. Als we weten wie iemand is, wat iemand in huis heeft en wat iemand wil, gaan we in overleg met de kandi daat, voor hem of haar de boer op. Speciaal voor mensen die door de week niet in de gelegenheid zijn om op gesprek te komen gaan we de komende tijd een aantal zaterdagen open. De extra zater dagopenstellingen zijn van 10.00- 14.00 uur op 09 september (admi nistratieve functies), 23 september (technische functies), 07 oktober (administratieve functies) en 21 oktober (technische functies). keuze maken. Ook hier dus weer 'MovingMarius'." Henk Van Soest denkt dat deze formule wel zal aanslaan. Maar ambieert u de sfeer van een kledingzaak, dan bent u natuurlijk van harte welkom in de winkel aan de Grotestraat. Hondenontbijt Alle honden van Venray en omstreken zijn woensdag 4 okto ber uitgenodigd om aan te schui ven aan een heus hondenontbijt. Deze actie maakt onderdeel uit van de dierendagactie die door Intratuin Venray wordt gehouden. Naast het hondenontbijt wordt ook een stickeractie gehouden voor de baasjes. De stickers, die vijftien procent korting bieden, kunnen op alle producten van de dierenafdeling worden geplakt. Zo kan men zelf bepalen op welk product korting wordt verkregen. Tussen 9-30 en 12.00 uur zijn alle honden en hun baasjes welkom bij Intratuin Venray om deel te nemen aan het ontbijt. De baasjes worden getrakteerd op een kop koffie en iets lekkers. Het ontbijt kan door de baas jes zelf worden uitgezocht. Vanaf 13-30 uur vieren onze dieren hun verjaardagsfeest en trakteren zij op heerlijke hondensnacks op de dierenafdeling. Uiteraard is men dan ook weer welkom om de hond lekker te laten smullen. Een andere dierendagactie van Intra tuin Venray is de stickeractie. Van maandag 4 september tot en met woensdag 4 oktober kan iedereen zelf zijn korting plakken op de producten van de dierenafdeling. Vanaf 4 september zijn de stic kers bij Intratuin Venray te verkrij gen. Deze week heeft de Mut- saersstichting het startschot voor een nieuwe koers die de organisatie gaat varen. Vandaag, donderdag 7 sep tember, vindt de lancering plaats van de nieuwe 'corpo rate identity' met een aantal activiteiten. Centrale rol hier in speelt de presentatie van het nieuwe logo en de nieuwe huisstijl, die de sinds medio 2005 inslagen nieuwe richting optimaal tot uiting brengen. De Mutsaersstichting bestaat bijna tachtig jaar en viert dit met feestelijke activiteiten. De Mut saersstichting is met circa 450 medewerkers een unieke com binatie van: Jeugdzorg, Speciaal Onderwijs, Geestelijke Gezond heidszorg (GGZ) voor Kinderen en Jeugdigen, kortweg Jeugd-GGZ, Blijf van mijn Lijf, voorziening voor maatschappelijke opvang, Advies- en Steunpunt Huiselijk Geweld (ASHG) voor slachtoffers en daders van huiselijk geweld. Er wordt gewerkt met regiote ams vanuit de vestigingen in Venlo, Roermond, Wessem en Venray. De afgelopen jaren is er binnen de Jeugdzorg en de Jeugd- GGZ gewerkt vanuit een gedif ferentieerde methodiek. Cliënten kwamen binnen bij een bepaald 'loket' en als dit later in het zorg verleningproces niet de juiste weg bleek, dan volgde opnieuw een lange weg vanuit een ander loket. De Mutsaersstichting heeft hiervoor het hulpproces heront- worpen. Daarmee kan zij in de nieuwe opzet werken als 'full service center' voor kinderen, jeugdigen, ouders en gezinnen. Hierbij wordt diagnostiek, behan deling, begeleiding, bescherming, opvang en onderwijs geïntegreerd aangeboden. De expertise wordt ook aangewend om preventieve en politiek-maatschappelijke activiteiten in het belang van de doelgroepen, te ontplooien. Kun stenaar Jean-Paul Marsman heeft een schilderij vervaardigd dat op donderdagmiddag 7 september ten overstaan van alle medewer kers van de Mutsaersstichting onthuld wordt. Dit schilderij dient als 'key-visual' en 'moeder' van het nieuwe logo. Daarnaast heeft de Heeft u, eventueel samen met uw aankoopmakelaar, al een huis op het oog maar wilt u zeker zijn van de bouwkundige staat van de woning, dan kunt u kiezen voor een Bouwtechnokeuring door een gespecialiseerd bouwkundig adviesbureau. Bij een dergelijke keuring krijgt u naast de inspec tie ook een uitgebreid keurings rapport met kostenramingen voor achterstallig onderhoud en ramingen voor verbeteringen en verbouwingen. Zo'n uitgebreide keuring is echter lang niet in alle gevallen nodig. Daarom biedt Peters Bouwkun dig Adviesbureau nu ook, als eer ste in de regio, de 'Meeloopkeu- Themabijeenkomst CWI Het CWI Venray houdt op don derdag 21 september een thema bijeenkomst waarbij men geïn formeerd wordt over het werven van personeel in Europa. De bij eenkomst start om 16.00 uur en men is vanaf 15-30 uur welkom op het CWI aan de St.Jozefweg 1 in Venray. Rond 17.30 uur wordt er afgesloten met een drankje.Aan de orde komen ondermeer het werven van personeel in Europa en grensarbeid in de Euregio Rijn- Waal/Riin-Maas-Noord. kunstenaar een aantal sub-schil derijen gemaakt, die elk op hun eigen wijze de nieuwe werkwijze van de Mutsaersstichting visuali seren. Het nieuwe logo heeft een frisse, eigentijdse uitstraling, die de drempel naar de Mutsaersstich ting voor cliënten een stuk lager maakt. De afstand wordt kleiner, het taboe wordt doorbroken en het 'hulp zoeken' wordt gemak kelijker en beter bespreekbaar. Er is met foto's gewerkt waarop kin deren staan die op een positieve manier geholpen zijn. De huisstijl wordt verder op alle fronten door gevoerd. Ook de website is aange past. Kijk voor meer info op www. mutsaersstichting.nl. Het nieuwe telefoonnummer is 0900-6887237, waarmee men alle locaties kan bereiken. De nieuwe 'corporate identity' wordt onder meer via de regionale radio- en televisiezen ders naar de doelgroepen gecom municeerd. Verder verspreid de Mutsaersstichting een nieuws brief onder huisartsen en andere verwijzers in de regio Noord- en Midden-Limburg. Op woensdag 6 september vieren medewerkers, leerkrachten en cliënten op alle locaties het jubileum. Er zijn diver se activiteiten georganiseerd zoals een Afrikaanse trommelsessie, een poppenkastvoorstelling en een optreden met een clown. Boven dien brengt een aantal oud-cliën ten van de logeerafdeling - die dit jaar vijf jaar bestaat - een bezoek aan McDonald's. De woensdag wordt afgesloten met een ballon vaart, Het Nationaal Fonds Kinder hulp die deze ballonvaart organi seert, heeft zeven jongeren van de Mutsaersstichting uitgekozen als de gelukkigen, die hieraan mogen deelnemen. Mits de weersomstan digheden daartoe uitnodigen, gaat de ballonvaart om 18.00 van start vanaf het terrein van de Mutsaers stichting aan de Schaapsdijkweg in Venlo. In de komende periode worden er nog meer activiteiten voor verschillende doelgroepen georganiseerd; elke in het kader van de 'full service center-gedach te'. Voor meer informatie kan men contact opnemen met M. Goed hart, bestuurder van de Mutsaers stichting via tel. (077)3217406 of stuur een e-mail naar info@mut- saersstichting.nl. ring' aan. Toon Peters: "Omdat de inspectietijd korter is en er geen uitgebreid rapport wordt gemaakt, zijn de kosten ook veel lager. Voor een gemiddelde woning ongeveer 200 euro incl. BTW' Tijdens de Meeloopkeuring, loopt u, eventu eel met uw makelaar, mee met Toon Peters. Peters Bouwkundig Adviesbu reau is onafhankelijk, ISO Gecerti ficeerd en beschikt over heel veel jaren ervaring. Hij vertelt u direct over de bouwkundige staat van het huis, zijn bevindingen, moge lijkheden voor verbouwingen en energiebesparingen, achterstallig onderhoud, etc. Bovendien kunt u direct vragen stellen. Bij deze Mee loopkeuring wordt op dezelfde uitgebreide wijze geïnspecteerd als bij een keuring met volledige rapportage. Van de bevindingen wordt later vanuit het kantoor een korte samenvatting gemaakt. Heeft u daarna nog vragen dan kunt u Toon Peters ook nog gra tis bellen. Voor 200 euro gaan de meeste kopers geen risico lopen en kiezen voor zekerheid. Boven dien zijn die kosten, door de tips die de kopers van Toon Peters krij gen, al snel terugverdiend. Voor meer informatie kan men contact opnemen met Peters Bouwkundig Adviesbureau via tel. (0485)516775 of 06-51151059- Ongeveer een jaar geleden heb ben Herman Vermazeren en zijn vrouw Margo de kindertehuizen van Mama België in Flores bezocht. Vermazeren is docent op het AOC lokatie Horst en coördineert jaar lijks de speculaasactie van de St. Nativitas. Zijn vrouw Margo is ver pleegkundige. Ze zagen daar nogal wat kinderen met een hazenlip en Margo Vermazeren kwam met het idee om vanuit Nederland speciale zuigflessen te sturen, waarmee die kinderen beter kun nen drinken. Een kind met een hazenlip kan namelijk niet uit een gewone fles drinken en het is een heel gedoe en niet ongevaarlijk om het te voeden. Vandaar dat het AOC uit de pot van de speculaas actie, tien flessen bestelde. Harrie van der Plaat (ook docent aan het AOC) en zijn vrouw zouden die in de grote vakantie bij Mama België gaan bezorgen. Nou die flessen hebben heel wat meegemaakt! Ze waren bijna helemaal niet in Flores aangekomen, want ze kwa men in de tsunami in Thailand en Indonesië terecht, waar toen meer dan honderdduizend mensen zijn verdronken. Iets dergelijks maak ten van der Plaat en zijn vrouw ook mee op 17 juli van dit jaar. Ze waren met kennissen op Java en op zoek naar een hotel aan zee. Plotseling horen ze mensen roepen: "Rennen, tsunami", en dat hebben ze toen maar gedaan. Ze renden de eerste de beste trap op naar een balkon en even later kwam de zee met volle kracht op hen af. Het water steeg in enkele seconden heel snel tot bijna aan de rand van het balkon en hun auto met de zuigflessen dreef voorbij en parkeerde zichzelf in de muur van het hotel. Ze dachten allemaal, dat hun laatste uur gesla gen had. Gelukkig kwam er geen tweede golf en begon het water ook weer te zakken. De volgende dag zat de bagage nog in de natte auto en enkele dagen later zijn de flessen toch onbeschadigd in Flores aangekomen. Van der Plaat en zijn vrouw trouwens ook. Elk weeshuis heeft er twee gekre gen en de leiding was er heel blij mee. Er was zelfs één kindje met een hazenlip, dat bij de geboorte drie kilo woog en door die lip zo slecht kon eten, dat het twee maanden later naar een tehuis van Mama België werd gebracht. Het woog toen nog maar één kilo! Door een van deze flessen zal het snel weer op gewicht zijn. Mama België bedankt iedereen die een bijdrage levert aan de jaarlijkse speculaasactie heel hartelijk en zal de flessen hoogstpersoonlijk in haar team gaan demonstreren. Zo kwam hun avontuur toch tot een goed einde. Harrie en Aggie van der Plaat zagen ook nu weer, dat het geld dat het AOC en de St. Nativitas met de speculaasac tie verzamelen heel goed terecht komt. Het komt honderd procent ten goede aan de kindertehuizen en er blijft niets aan de strijkstok hangen. Uit de opbrengst van de speculaasactie 2005 zijn bijvoor beeld, naast deze babyflessen, ook machines voor een timmerwerk plaats gekocht. Met de machines worden raam- en deurkozijnen en bedden en kasten voor de tehui zen gemaakt. Ook kan er voor derden gewerkt worden. Zo kun nen gehandicapte en niet-gehan- dicapte mensen zelfstandig hun eigen boterham verdienen en een bijdrage leveren aan de kosten van de tehuizen. Bijbelgemeente op radio Via radio 5 wordt op zondag 10 september een samenkomst uitge zonden van de Bijbelgemeente Venray. Voorganger is Ronald Lammers en hij spreekt over het thema: Mijn God is niet veilig, maar goed. De samenzang wordt begeleid door het muziekteam van de Bijbelgemeen te Venray onder leiding van Jos Brakels. Verder is er koorzang door de familie Isunga. Na afloop van de uit zending kan men met leden van de Bijbelgemeente napraten via tel. (035)6727373. Op hetzelfde nummer is de tekst van de preek verkrijgbaar, of aan te vragen bij Stichting Zendtijd voor Kerken, Postbus 94,1200 AB Hilver sum. Op dit adres zijn ook geluidscassettes en cd's te bestellen. Voor meer informatie zie www.zvk.nl. Wil jij of andere bladen zoals Neem dan contact op met Verspreidingsburo "PERIODIEK" Tel. 582877 Noorderhof 6 Venray Vermiste jongen snel gevonden Afgelopen vrijdag is rond 18.45 uur een 12-jarige jongen met een verstandelijke beperking aangetroffen op de Californischeweg in Seve- num. De jongen, die verbleef op een kampeerboerderij in Castenray, was eerder die dag als vermist opgegeven. Hij werd in Sevenum aange troffen nadat oplettende burgers de politie hadden gebeld dat hij daar mogelijk zou lopen. Een politiepatrouille trof de jongen aan op straat en nam hem mee naar het ziekenhuis voor een medische controle. Daar bleek dat hij in een goede lichamelijke gezondheid was waarna de jongen werd overgedragen aan de begeleiders en ouders. De 12- jarige jongen uit Hoogeveen heeft tegen de politie gezegd dat hij voort durend te voet onderweg is geweest. De vindplaats is ongeveer 10 tot 15 kilometer van de kampeerboerderij in Castenray verwijderd. De politie werd vrijdag om 10.30 uur op de hoogte gesteld dat de jongen sinds 05.00 uur werd vermist vanaf de kampeerboerderij. De politie startte een zoektocht op waarbij enkele patrouilles, een speur hondengeleider en een politiehelikopter werden ingezet. In de loop van de middag werd besloten om een peloton Mobiele Eenheid in te zetten voor de zoekactie. Daarmee werd rond 17.00 uur gestart.Totaal heeft de politie Limburg-Noord zo'n 60 medewerkers ingezet waarbij ook werd samengewerkt met enkele BOA's van Staatsbosbeheer die het gebied goed kennen.Tevens werd in de loop van de middag de ver missing gecommuniceerd via de media. Hierdoor raakten steeds meer mensen op de hoogte van de vermiste jongen en namen kennis van het signalement. Dankzij de oplettendheid en medewerking van bur gers kon de jongen worden aangetroffen.

Peel en Maas | 2006 | | pagina 10