GRANEN EN MEEL
TOEDERARTIEELEN
KUNSTMESTSTOFFEN.
Inmaakpotten
Goenen-Houtackers
moestonnen,
spek kuipen
giertonnen
WiDKeimolen
van den Beuken
Fo
Onttrekking weggedeelten aan den openbaren dienst.
Gemengd Nieuws.
J.
Magazijnen Schoolstraat
en te Oostrum.
Alle
Vei
Olie
alle
Gra
aa
Bezg
n
n
w
n
n
nog op losse schroeven slaat. Wanneer
wij alle verschijnselen in het econo
mische leven in de geheele wereld
willen samenvatten in één algemeen
verschijnsel, dan zou men dials volgt
kunnen omschrijven: De volken pogen,
elk op hun wijze en met eigen middelen
hun industrieele apparaat weer opgang
te brengen om het zoo spoedig mogelijk
op «volle kracht" te kunnen laten
loopen. Veel meer dan reparatie-werk
is in de meeste landen nog niet ver'
richt en er is nog zoo goed als niets
van te zeggen hoe, wanneer alles weer
geregeld gaat, op de wereldmarkt de
verhoudingen tusschen de landen zullen
zijn. Zeker is evenwel, dat de landen,
die lang geknoeid en gepeuterd hebben
het loodje leggen!
Wat doen wij nu in on3 land? Wij
'zijn «aan het herstellen". Aan dien
herstel-arbeid betaalt heel het volk mee,
in den vorm van loonsverlaging,
beidstijdverlenging enz. Wij zullen alles
zoo eenvoudig mogelijk stellen, in de
hoop dan begrepen te worden.i) Stel nu,
dat wij ten koste van zware offers ons
productie-apparaat hersteld hebben,
d.w.z. dat alle bedrijven weer met winst
kunnen werken. Dan zijn wij er nog
lang niet! Want: wij zijn allen armer
geworden, hebben minder te verteren,
dan wij de laatste jaren gewend waren.
Om nu de verarming ongedaan te
maken en de mogelijkheid te scheppen,
dat wij in welvaart toenemen, is noodig
dat uit de opbrengst van onzen arbeid
een deel niet verbruikt maar besteed
wordt voor de vervaardiging van pro
ductiemiddelen. Hierop komt het aan
Onze productiemiddelen moeten niet
alleen hersteld en aangewend, zij
moeten ook uitgebreid en verbeterd
worden.
Welnu, hiervan is in ons land nog
geen sprake. Er wordt in het bedrijfs
leven nog lang niet zooveel winst ge
maakt als noodig is om onzen onder
nemers de kapitalen te verschaffen,
die zij noodig hebben om.... hun plicht
te doen, d. i. te zorgen voor een voort
durend toenemende productie. Maar wij
zijn op den goeden weg, er komen weer
winsten, die bestemd kunnen worden
voor de aanschaffing van productie
middelen.
Daarom zullen, aangenomen, dat de
opleving in hel bedrijfsleven aanhoudt,
gedurende de eerstvolgende jaren, zware
eischen aan ons worden gesteld, wat
betreft besparing op goederenverbruik.
n.» ;0 geen «kapitalistische logica
Dit
maar zuivere economische logica, die
men ook in Rusland eerbiedigt. Ook
daar moeten de productiekosten tot een
uiterst minimum neergedrukt worden
om den voortgang van de volksver
arming te stuiten.
Wat wil nu evenwel de moderne
organisatie van de metaalbewerkers?
Zij wil, dat, gezien de verbetering van
den toestand in enkele groote bedrijven,
dat de minister van arbeid zijn over-
werkvergunning intrekt en de 48 urige
werkweek herstelt. Zwicht de minister
voor dezen eisch van de socialistische
vakvereeniging, dan zou het onmiddel
lijk gevolg zijnwelvaartsvermindering
in de metaalindustrie. Onze economische
opbloei zou weer belemmerd worden
en in den concurrentiestrijd met het
buitenland zouden wij een wapen min
der te hanteeren hebben.
Het spreekt van zelf, dat niemand
«verslechteringen" in zijn levensom
standigheden gewillig aanvaardt. Zoo
veel gemeenschapsmensch zijn wij nog
niet en worden wij waarschijnlijk ook
nooit. Maar zij, die verantwoordelijk
zijn voor den gang van zaken in het
economische leven, moeten verder zien
dan den dag van morgen. Wij zien hoe
Duilschland zich inspant, hoe Amerika
en Japan zich economisch versterken
wij kunnen er zeker van zijn, dat het
Fransche volk zijn honderden millioenen
oorlogsschuld aan Amerika niet aflost
met leuteren in koffiehuis-vergaderingen
en het uitdenken van bijna-volmaakte
maatschappelijke inrichtingen. Men zal
aan het werk moeten, of.... arm blijven.
Dit is de harde werkelijkheid, die wij
desnoods morrend, hebben te aanvaar
den. En laten wij in ons, in economisch
opzicht zoo kwetsbare, Nederland toch
blij zijn dat er weer eenige opleving
vastgesteld kan worden. Het is het be
gin van.... goedkoopere levensmiddelen
voor heel de gemeenschap.
1) Het vraagstuk is zeer moeilijk,
hetgeen men niet zou zeggen wanneer
men leest, hoe in vergaderingen een
simpele motie breede scharen binnen
eenige minuten overtuigd kunnen wor
den, van de ware oorzaken van de
crisis en de beste middelen ter genezingj
Economische lekkage.
Blijkens de juist verschenen statistiek
van het Engelsche ministerie van arbeid
gingen in Engeland, gedurende Augus-
j.l. 2.900,000 arbeidsdagen verloren ten
gevolge van arbeidsconflicten, Voor Juli
bedroeg dit cijfer ongeveer 1.900.000.
Ten gevolge van deze conflicten moes-
ten 220.000 arbeiders uit bedrijven, die
niet bij de stakingen betrokken waren,
ontslagen worden wegens gebrek aan
werk.
Loonbeweging in Engeland.
Gedurende Augustus gingen in Enge
land, de Ioonen van 363.000 arbeiders
met een totaal bedrag van f700.000 per
week achteruit. De belangrijkste loons
verlaging had plaats in de ijzergiete
rijen. De gages der zeelieden werden
verminderd met gemiddeld f 12 per
maand. Gedurende de periode Januari
tot en met Augustus werd totaal
f 1.900.000 op de wekelijksche loon-
onkosten van 900.000 arbeiders bezui
nigd.
natuurkleed, waarin Brazilië getooid is,
verliest men deze emoties bij het zien
van zijn godsdienstig verval. Geleerde
en vrome priesters, bekwaam in deze
materie te oordeelen, aarzelen niet dit
verval zoo ernstig te noemen, dat bij
het uitblijven van het «lux mundi"(de
priesters), het volk van Brazilië terug
keert naar de «duisternissen en de
schaduw des doods." De geestelijke ver
zorging was jarenlang onvoldoende
wegens gemis aan de noodige krachten
Zoodanig is de godsdienstige gesteld
heid van het land, hetwelk vele Hol-
landsche missionarissen als hun ar
beidsveld kozen, om dit terrein te
behouden, voorjaren reeds voor Christus
gewonnen.
Veler belangstelling richt zich naar
deze tropische gewesten. Wekt eensdeels
de geestelijke armoe van dilvolk mede
lijden, ten andere trekt familie- en
vriendschapsbetrekking de aandacht
naar dit oord.
Rio de Janeiro is een schitterende
stad, hoofdstad van het groote Bra
ziliaansche rijk, tot welker verfraaiing
de Staat geen kosten heeft ontzien en
die dan ook niet slechts door haar
prachtige natuurlijke ligging, maar ook
door haar aanleg een der schoonste,
zoo niet de schoonste, stad der wereld
mag heeten.
Jammer, dat die bloei van hetecono
misch leven niet gepaard ging meteen
opbloei van den katholieken godsdienst.
Rio de Janeiro is de zetel van een
Kardinaal Aartsbisschop, doch tot zijne
diepe droefheid was deze enkele jaren
geleden verplicht het seminarie op te
heffen, omdat dit diocees van ruim een
millioen katholiek gedoopten geen vol
doende roepingen tot het priesterschap
telde om het in stand te houden. De
enkele leerlingen worden opgenomen
in het seminarie van het diocees Sao
Paulo
Het is de grootste ramp, welke de
Kerk in een land kan treffen, en, zoo
niet spoedig in dit gebrek wordt voor
zien, is het 't begin van een algeheel
verval van den godsdienst in dat land.
«Laat 20 jaar een parochie zonder
priester," zeide de pastoor van Ars, en
men zal er de redelooze wezens aan
bidden."
Gelukkig zijn van alle Orden en
Congregaties en uit verschillende landen
van Europa, niet het minst uit Neder
land, priesters naar Brazilië gegaan.
Hun werkzaamheid wordt met schitte
renden uitslag bekroond, zoodat een der
Bisschopen van Brazilië meende te
mogen verklaren, dat wel geen Missie
rijker vruchten oplevert.
Uit Brazilië.
Enthousiast door het schitterend
Door een auto aangereden.
De heer L., houlkoopman te Reuver
liet zich, zittende op zijn rijwiel, Zater
dagmiddag door een vrachtauto la
den rijksweg VenloRoermond voort
trekken. Ter hoogte van Reuver liet
hij den vrachtauto los om vrij verder
te rijden. Juist toen hij achter den
vrachtauto vandaan kwam passeerde
een luxe-auto die hem aanreed en om
ver wierp met het gevolg dat de man
kort nadien overleed.
Een nieuwe aardappel.
In het Zeeuwsch Landbouwblad
schrijft de heer Const. Stevens, Rijks-
landbouwconsulent voor Zeeland, over
een nieuw soort aardappelen genaamd
«Bevelanders" en komt tol de volgende
conclusies betreffende deze aardappels
hoog productievermogenimmuun tegen
wratziekte, resistent tegen de gewone
aardappelziekte, behoeft niet te worden
besproeid, is zeer sterk tegen degene-
ratie-ziekten (bladrol en mozaïek), ieder
jaar behoeft geen nieuw pooigoed te
worden aangekocht, groeit gemakkelijk
is-goed te bewaren en goed van smaak.
Onbewaakte overweg.
Doodelyk ongeluk naby Roosendaal,
Zaterdagmiddag te 3 uur heeft te
Zegge, nabij Roosendaal, een ernstige
aanrijding plaats gehad tusschen een
vrachtauto en den trein, waarbij de
15 jarige voermansknecht de B.
Roosendaal om het leven kwam.
Kort nabij Zegge is de bewaking van
den overweg, ondanks het drukke ver
keer op dat punt, opgeheven.
C. Tak, die met een vrachtauto een
geregelde verbinding tusschen Roosen
daal en Oudenbosch onderhoudt, reed
te ongeveer 3 uur uit de richting
Roosendaal over den overweg, juist
toen daar de trein, die op dat tijdstip
passeert voorbijreed. Het achterste ge
deelte van de vrachtauto werd door de
machine gegrepen en vernield. De 15
jarige voermansknecht de B., uit Roosen
daal die achter op de z.g. «klep" van
den wagen gezeten was, werd met een
gedeelte der carrosserie gegrepen en
een 40 M. verder met een smak op het
spoorpad neergeworpen. De ongelukkige
bekwam 'n beenbreuk en was bijna op
slag dood. De auto, waarvan de carosse-
rie geheel vernield was, werd een 25
M. ver weggeslingerd. Wonder boven
wonder kwam de voerman Tak er zon
der eenig letsel af. De laatste spoedde
zich onmiddellijk naar de plaats des
onheils doch zonk daar. tengevolge van
den schrik bewusteloos ineen.
In den trein die onmiddellijk stopte,
bevond zich toevallig een R.K. Geeste
lijke, die 't ongelukkig slachtoffer de
H. Absolutie gaf.
Het lijk van de jeugdige de B werd
denzelfden avond naar het Sb Elisabeth-
gasthuis te Oudenbosch vervoerd. Op
den auto werd door de politie beslag
gelegd.
De oorzaak van de aanrijding schijnt
te zijn het belemmerde uitzicht op de
spoorbaan. Voerman T. verklaarde
voorts dat hij door hel felle zonlicht
werd verblind en den trein daardoor
niet bemerkte.
De trein reed, hoewel het hier door
het gestadige en vaak drukke verkeer
een uiterst gevaarlijke overweg geldt,
met onverminderde snelheid en gaf
evenmin signalen. T. verklaarde dal de
materieele schade aan den auto en ver
voerde artikelen ongeveer f3000 be
draagt.
Doodelyk ongeluk.
Maandagmorgen sprong te Kampen
een 13 jarige scholier van een rijdenden
melkwagen. Hij kwam met zijn hoofd
op de straatsteenen terecht, waardoor
hij zijn hals brak. De dood trad onmid-
lijk in
Door een paard getrapt.
Te Odoorn kreeg de landbouwer L-
Hoving zulk een trap van een zijner
paarden, dat een hersenschudding er
het gevolg van was.
Vreeselyk ongeluk.
Twee kinderen gedood
Tijdens de motorwedstrijden te Sap
penneer is de rijder Rhangs uit de
baan geslipt, waardoor hij in een der
boschjes terecht kwam. Óndanks het
verbod, hadden een aantal jongens de
wedstrijden van uit dit boschje gade
geslagen De motor kwam tusschen de
knapen terecht. |De 13-jarige G B. en
de 13 jarige G. E. werden gedood. Een
5-tal andere knapen werden licht ge
wond. De schuld ligt geheel bij de
jongens. De wedstrijden werden onmid
dellijk afgelascht.
Sluiting Dranklokalen ter gelegenheid
van liet bezoek van H.M. de Koningin
De Burgemeester van Venray brengt
ter algemeene kennis, dat door hem
ingevolge het bepaalde bij artikel 41
der Algemoene Politieverordening het
sluitingsuur voor de verlof- en vergun
ningslokaliteiten in de gemeente Ven
ray op Donderdag 22 October a.s., ter
gelegenheid van het bezoek van Hare
Majesteit de Koningin wordt verlengd
tot twaalf uur middernacht.
Op dezen dag is het den vergunning
en verlofhouders mede geoorloofd mu
ziek te doen maken in hunne inrich
tingen vanaf half drie namiddag tot
sluitingsuur.
Het houden van dansmuziek en het
gelegenheid geven tot dansen is even
wel verboden.
Voor het maken van muziek op dien
dag zal geen belasting worden geheven
Venray 9 October 1925
De Burgemeester van Venray,
O. VAN DE LOO.
ONTVANGEN eene groote partij
aan lage prijzen
Aanbevelend, 12
T
vZer roordeelig te koop
in alle grootten.
400, 500, 600 Liter
Aaabevelend, 19
Jac. v. d. Tillaart
jfuiperii Hofstraat
leveren aan laagste markt
prijzen alle
aan schei
beve
Pit
Bouwkundii
KRUISSTRl
Overal aan
PRIJSVERH
Burgemeester en Wethouders van Venray brengen ter openbare kennis, dat zij voornemens zijn aan den openbaren
te onttrekken de gedeelten van openbare wegen als in onderstaanden staat omschreven.
Degenen, die tegen de onttrekking van dte weggedeelten aan den openbaren dienst bezwaren hebben, worden uil
digd, binnen 14 dagen na datum dezer bekendmaking hunne bezwaarschriften hiertegen in te dienen, fot mondelinge
ting waarvan zitting commodo en incommodo zal worden gehouden ten Raadhuize op Vrijdag 30 October a.s- voorra.
Volg
soort van
Plaatselijke
Grootte
no.
eigendom
benaming
H.
A.
cA.
1
openbare weg
Op 't Nieuw
1
42
2
idem
2
03
3
Laodweerd
1
68
4
Zandbleek
8
65
5
9
6
7
60
6a
Venrayscb veld
37
7
1
26
8
6
45
9
Heuvel
15
11
12
Venrayscb veld
1
89
Brienshoek
1
56
13
Scheide
3
14
Leunsche Pas
6
90
15
De Heide
10
59
17
Lieseven
5
13
18
Scheide
12
69
19
11
1
20
Steegh
46*
21
Veltum
1
22
i
44
23
M
4
56
24
3
42
25
26
n
1
57
30
27
Witte Vennen
4
68
28
2
73
30
Brukske
1
92
31
4
27
32
3
85
33
2
90
37
Zandoleek
3
78
39
Oostrum Heide
20
50
40
n
Blackt
40
36
41
Kl. Oirlosch veld
4
11
43
Geunenhoek
26
09
44
10
35
45
3
52
46
Oirlosche Heide
8
57
40a
6
51
47
Breebeide
26
20
49
50
Nacbiigaal
7
50
14
40
52
Ca9tenray Pas
3
43
53
54
Vennepas
41
70
20
62
55
Daland
2
96
56
3
34
57
3
45
58
n
3
3
61
52
60
61
Castenray Pas
2
3
25
12
62
p
2
32
63
4
80
64
4
70
65
4
62
66
4
71
67
4
92
68
5
16
69
5
20
70
5
39
71
6
24
44
72
6
73
7
if
3
12
74
M
2
87
75
a
3
79
76
1
77
77
Castenray
3
55
78
9
74
79
n
5
31
82
Veulen
2
54
83
Hoog Riebroek
97
28
84
14
22
85
Te Wust
4
60
86
86a
JI
6
96
a
20
63
86b
2
83
87
4
69
88
Overbroek
3
89
a
6
86
86
90
Schoor
9
91
Hoef
1
49
92
a
27
95a
a
VenrayschBroek
9
98
96
a
Giezevennekens
4
56
97
Merselo
75
98
n
1
40
m
a
Haag
76
100
1
101
Vlakwater
1
jjO
102
Haag
2
45
103
a
Op de Ries
9
12
104
11
90
105
a
1
75
106
a
1
25
107
1
98
114
Steegsche Broek
38
70
Kadastrale omschrijving
Gedeelte van Sectie C 5695. Voorkomende op staat v. wegen en voetpa
Gedeelte van Seciie C 5695 Voorkomende op s*a-»i v. wegen en voetpa
Gedeelte van Sectie C 5695 Voorkomende op staat v. wegen en voetpai
Gedeelte van Sectie C 5695. Voorkomende op »taat v. wegen en voetpa:
Gedeelte van Sectie C 5o95. Voorkomende op staat v. wegen en voetpa:
Gedeelte van Sectie C 5695. Voorkomende op staat v. wegen en voetpa:
Gedeelte van Sectie C 5696. Voorkomende op staat v. wegen en voetpa
Gedeelte van Sectie C 5695 Voorkomende op staat v. wegen en voetpa
Gedeelte van Sectie C 5695. Voorkomende op staat v. wegen en voetpadei
Gedeelte van Sectie C 5695. Voorkomende op staat v wegen en voetpa
Gedeelte van Sectie C 5695. Komt niet voor op staat van wegen en voetpa
Gedeelte van Sectie D 5373. Voorkomende op staat v. wegen en voetpa
Gedeelte van Sectie D 5373. Voorkomende op staat v. wegen en voetpa
Gedeelte van Sectie D 5373. Voorkomende op staat v. wegen en voetpad
Gedeelte van Sectie D 5373. Voorkomende op staat v. wegen en voetpa;
Gedeelte van Sectie D 5373. Voorkomende op staat v. wegen en voetpai
Gedeelte van Sectie D 5373 Voorkomende op staat v. wegen en voetpad:
Gedeelte van Sectie D5373 Voorkomende op staat v. wegen en voetpaden als
Gedeelte van Sectie D 5373 Voorkomende op staat v. wegen en voetpadei
Gedeelte van Sectie D 5373. Voorkomende op staat v. wegen en voetpa:
Gedeelte van Sectie D 5373. Voorkomende op staat v. wegen en voetpa:
Gedeelte van Sectie D 5373. Voorkomende op staat v. wegen en voetpa:
Gedeelte van Sectie D 5373. Voorkomende op staat v. \yegen en yoetpa:
Gedeelte van Sectie D 5373. Voorkokende op staat y. wegen en voetpa
Gedeelte van Sectie D 5373 Voorkomende op staa'- v, wegen en voetpa
Gedeelte van Sectie E 2792. Voorkomende op staat van wegen en voeip, a
Gedeelte van Sectie E 2792. Voorkomende op staat v. wegen en voetp. ali
Gedeelte van Sectie E 2792. Voorkomende op staat v. wegen en voetpa
Sectie E 2792. Voorkomende op staat v. wegen en voetpa
Sectie E 2792 Voorkomende op staat v. wegen en voetp»
Sectie E 2792 Voorkomende op staat v. wegen en voetpe
Sectie E 2792 Voorkomende op staat v. wegen en voetpa:
Sectie E 2792. Komt niet voor op staat van wegen en vor
Sectie E 2792. Voorkomende op staat v. wegen en voetpad
Sectie F 2322 Voorkomende op staat v. wegen en voetpad
Sectie F 2322. Heeft geen nummer op staat van wegen et
Sectie F 2322. Heeft geen nummer op staat van wegen en
Sectie F 2322. Heeft geen nummer op staat van wegen er
Sectie F 2322. Komt niet voor op staat van wegen en voe
Sectie F 2322 Komt niet voor op staat van wegen en voel
Sectie H 1755. Komt niet voor op slaat van wegen en vo:
Sectie H 1755. Komt niet vcor op staat van wegen en voe
Sectie H 1755. Komt niet voor op staat van wegen en voi
Sectie H 1755. Komt niet voor op staat van wegen en vo:
Sectie H 1755. Komt niet voor op 9taat van wegen en voe
Sectie H 1755. Komt niet voor op staat vau wegen en voe
Sectie H 17~>5. Komt niet voor op'staat van wegen en voe
Sectie H 1755 Komt niet voor op staat van wegen en voel
Sectie H 1755. Komt niet voor op staat van wegen en voe
Sectie B 3190. Komt niet voor op staat vqp wegen en voel]
Sectie B 3190. Komt niet vóof op staat van wegen en voe:
Sectie B 3190. Komt iiiet voor op staat van wegen en voel
Sectie G 1978. Komt niet voor op staat van wegen en voel
Sectie G 1978. Komt niet voor op staat van wegen en vo(
Sectie G 1978 Komt niet voor op staat van wegen en voet
Sectie G 1978. Komt niet voor op staat van wegen en voe
Sectie G 1978 Komt niet voor op staat van wegen en voel
Sectie G 1978 Komt niet voor op staat van wegen en vo«
Sectie G 1978. Komt niet voor op staat van wegen en yoe
Sectie G 1978 Komt niet voor op staat van wegeq eq vq«i
Sectie G 1978. Komt niet voor op staat van wégen pn voe
Sectie G 1978. Komt niet' voor 0$ «tqat vaq wegen ep voei
Sectie G 1978, Komt niet voor op staat van wegen en voe
Sectje G 1^,7Koipt njet voor op staat van wegen en voe
Sectie G 1978- Komt niet voor op staat van wegen en voe
Sectie G 1978. Komt niet voor op staat van wegen en voe
Sectie Q 1978 Komt niet voor op staat van wegen en voel;
Secte G 1978 Komt niet voor op staat van wegen en voetj
Gedeelte van Sectie G 1978. Voorkomende op staat van wegen en voetpadei
Gedeelte van Sectie G 1978. Voorkomende op staat van wegen en voetpadi
Gedeelte van Sectie G 1978. Voorkomende op staat van wegen en voetpade
Gedeelte van Sectie G 1978. Voorkomende op staat van wegen en voetpade
Ged. v Sectie G 1978. Komt ged. niet voor op sta*t v wegen en voetp. ged. alt
Gedeelte van Sectie G 1978. Komt niet voor op staat van wegen en voetpat
Ged. v Sectie G 1978. Komt voorop staat van wegen en voetp. als zijtak van Nl
Ged. v Sectie G 1978- Komt voor op staat van wegen en voetp. als zijtak van N
Gedeelte van Sectie G 1978. Komt niet voor op staat vaa wegen en voetpadi
Gedeelte van Sectie G 1978. Komt niet voor op staat van wegen en voetpad
Gedeelte van Sectie G 1978 Voorkomende op staat van wegen en voetpade
Gedeelte van Sectie G 1978. Voorkomende op staat van wegen en voetpade
Gedeelte van Sectie G 1978 Voorkomende op staat van wegen en voetpade
Gedeelte van Sectie G 1978 Voorkomende op staat van wegen en voetpade
Gedeelte van Sectie G 1978. Voorkomende op staat van wegen en voetpade
Gedeelte van Sectie G 1978 Voorkomende op staat van wegen en voetpade
Gedeelte van Sec'ie A 1666. Voorkomende op staat van wegen en yo.etpade
Gedeelte van Sec ie A 1666 Komt niet voo" op staat van wegeq ea voetpadi
Gedeelte van Sectie B 3190. Voorkomende op staat vaq wegen en voetpade
Gedeelte vaD Sectie B 3190. Voorkomende qp staat vaq wegen en voetpadei
Gedeelte van Sectie B 3190. Kqmt njpt vQOf op 9taat van wegen en voetpad:
Gedeelte van Sectie R Gfl90. Komt niet voor op staat van wegen en voetpad:
Gedeelte vaa Sectie B 3190. Voorkomende op staat van wegen en voetpadeuo
Gedeelte van Sectie B 3190. Voorkomende op staat van wegen en voetpad*
Gedeelte van Sectie B 3190. Voorkomends op staat van wegen en voetpad*
Gedeelte van Sectie B 3190. Voorkomende op staat van wegen en voetpad*
Gedeelte van Sectie B 3190. Voorkomende op staat van wegen en voetpad*
Gedeelte van Sectie B 3190. Voorkomende op staat van wegen en vqetpad*
Gedeelte van Sec'ie B 3190 Voorkomende op staat van wegen eq vaetpadfl
Gedeelte van Sectie H 1755. Komt niet voor op staa.t yaq wegen en voetpad"
Venray, 13 October 1925
Burgemeester en Wethouders voorn.
O. VAN DE LOO
De Secretaris,
VAN HAAREN.
Gedeelte
Gèdeelte
Gedeelte
Gedeelte
Gedeelte
Gedeelte
Gedeelte
Gedeelte
Gedeelte
Gedeelte
Gedeelte
Gedeelte
Gedeelte
Gedeelte
Gedeelte
Gedeelte
Gedeelte
Gedeelte
Gedeelte
Gedeelte
Gedeelte
Gedeelte
Gedeelte
Gedeelte
Gedeelte
Gedeelte
Gedeelte
Gedeelte
Gedeelte
Gedeelte
Gedeelte
Gedeelte
Gedeelte van
Gedeelte van
Gedeelte van
Gedeelte van
Gedeelte van
Gedeelte van
Gedeelte van
Gedeelte van
van
van
van
van
van
van
van
van
van
van
van
van
van
van
van
van
van
van
van
van
van
van
van
van
van
yan
van
van
van
van
van
van