Plan van aanpak Overzicht planning gesprekken met doelgroepen en te bespreken thema's. Centraal in het plan van aanpak staat de informatieverwerving. Dit zal geschieden middels thema avonden. De conclusies van deze thema avonden en eventuele aanvullende informatie zullen middels een enquête worden getoetst c.q. verworven. Qua timing willen we realiseren dat het eindrapport voor augustus 2005 aan de gemeente kan worden aangeboden. Het plan van aanpak wordt in 6 fase uitgevoerd. Fase 1 Vaststellen van plan van aanpak Tijdens de Dorpsraad vergadering van 11 januari as. Fase 2 Voorbereiding thema avond Bepaling thema's Bepaling doelgroepen Bepaling thema's per doelgroep (confrontatie matrix) Opzet thema avond bepalen Uitnodigingen naar doelgroepen Publicaties naar de Oostrumse gemeenschap Fase 3 Thema avonden Analyse avonden Voorlopige conclusies Timing 11 januari januari februari maart april Fase 4 Enquête mei Opstellen en uitvoeren enquête dit mede op basis van de voorlopige conclusies thema avonden Fase 5 "Concept" rapportage Verwerken informatie Opstellen "concept" rapport Presentatie "concept" rapport aan Oostrumse gemeenschap Fase 6 Eindrapport Definitief vaststellen eindrapport DOP Oostrum juni juli juli 1. Jongeren 12 Jaar Datum gesprek: Nog nader te bepalen Gespreksleider: Commissie Stedelijke ontwikkeling school Locatie: School Doelgroep: Groep 7-8 Ador S.V.O. (afdeling Voetbal Korfbal) T.V.O. ■♦Afdeling Jeugd Harmonie ■♦Afdeling Jeugd Nobel ■♦Afdeling jeugd Opmerking: Apart gesprek met groep 7-8 van de basis school en overige doelgroepen samenvoegen met doelgroep 12<>18 jaar

Oostrum's Weekblad | 2005 | | pagina 5