werk). De rest blijft nog even een verrassing, maar loop gerust binnen om in de klas naar de werkjes van uw kind te kijken. J I 1 -o j i—lp J j 1 3É A Omdat we in de klas ook een herfsttafel gaan maken mag uw kind (voordat 't projekt begint) al herfstmaterialen mee naar school brengen (vb. herfst bladeren, eikels, schors etc.). We hopen dat 't weer 'n gezellig en leerzaam projekt zal worden. Groetjes, leerkrachten groep 1-2. -o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o- 16 Hl Lfhjictup&L Liedtekst: I Wind, wind, speel je mee vandaag 'n hoei-hoei-spel ik heb het toch zo graag. Blaas maar heel hard door m'n haar want dan dans ik toch zo raar. 2x II Wind, wind, speel je mee vandaag 'n hoei-hoei-spel ik heb het toch zo graag. Blaas maar heel hard in m'n neus want dan groei ik als een reus. 2x III Wind, wind, speel je mee vandaag 'n hoei-hoei-spel ik heb het toch zo graag. Blaas maar heel hard in m'n snuit want dan ga ik achteruit. 2x IV Wind, wind, speel je mee vandaag 'n hoei-hoei-spel ik heb het toch zo graag. Blaas maar heel hard in m n rug want dan ga ik lekker vlug. 2x V Wind, wind, speel je mee vandaag 'n hoei-hoei spel ik heb het toch zo graag Blaas maar heel hard Want dan2x N.B. Het 5e couplet geeft de kinderen de mogelijkheid naar eigen idee in te vullen, waarbij het belangrijk is dat de 3e en 4e regel op elkaar rijmen. I) -l Vaart pel,130 ~0 G 4=* r_w.4„njicnjjch_i2_r Maatsoort: 2/4 en 4/4. Voorspel: 2 maten. J 7 O 13 H -I1 13

Oostrum's Weekblad | 1993 | | pagina 16