ZÏ ScTIEF PR prijs ledenwerfactie ZijActief Leunen 4 Tijdens de jaarvergadering van ZijActief Limburg op t3 november in Roermond is de prijs voor de beste public relations uitgereikt aan de ZijActief afdeling Leunen voor de inzet en het resultaat van de ledenwerfactie afgelopen zomer. De afdeling Leunen is als gevolg van deze actie om nieuwe leden te werven gegroeid van 99 naar 128 leden. Een ledenstijging van 30 In de jaarvergadering van de afdeling wend deze actie aangekondigd. Er is een plan gemaakt waarin stond hoe men het gingen aanpakken, wat het zou kosten en hoeveel uur ze er mee kwijt zouden zijn. Het hebben van een goed plan bleek belangrijk te zijn. Toen het adressenbestand problemen opleverden hoefde het bestuur alleen dit detail aan te passen. Om zich duidelijk als ZijActief te presenteren werd het briefpapier van ZijActief Limburg besteld. Na een aankondiging in "De Ruuper" werden begin juni de brieven op alle adressen in Leunen door een aantal leden rondgebracht en weer opgehaald. Dat koste behoorlijk wat tijd en inzet. Wel bleek dat waar jongere mensen actief waren ook jongere leden zich aanmeldden. ZijActief Leunen is nu nog meer dan voorheen een actieve en bekende vereniging voor en van de vrouwen in het dorp. De prijs, een gratis workshop voor de hele afdeling, wordt in overleg met de leden en het bestuur van ZijActief Limburg in 2009 georganiseerd. Die ons he&ben gesteund door het kopen van oliebollen. Rijvereniging Ons Genot Bedankt alle mensen uit Leunen-Veulen en Heide ttKJnak LO fj^itmnok .muwrnvHun a»*

Dorpsblad Leunen-Veulen-Heide | 2008 | | pagina 5