ZÏ ScTIEF
PR prijs ledenwerfactie ZijActief Leunen
4
Tijdens de jaarvergadering van ZijActief Limburg op t3 november in
Roermond is de prijs voor de beste public relations uitgereikt aan de
ZijActief afdeling Leunen voor de inzet en het resultaat van de
ledenwerfactie afgelopen zomer.
De afdeling Leunen is als gevolg van deze actie om nieuwe leden te
werven gegroeid van 99 naar 128 leden. Een ledenstijging van 30
In de jaarvergadering van de afdeling wend deze actie aangekondigd. Er
is een plan gemaakt waarin stond hoe men het gingen aanpakken, wat
het zou kosten en hoeveel uur ze er mee kwijt zouden zijn.
Het hebben van een goed plan bleek belangrijk te zijn. Toen het
adressenbestand problemen opleverden hoefde het bestuur alleen dit
detail aan te passen.
Om zich duidelijk als ZijActief te presenteren werd het briefpapier van
ZijActief Limburg besteld.
Na een aankondiging in "De Ruuper" werden begin juni de brieven op alle
adressen in Leunen door een aantal leden rondgebracht en weer
opgehaald. Dat koste behoorlijk wat tijd en inzet. Wel bleek dat waar
jongere mensen actief waren ook jongere leden zich aanmeldden.
ZijActief Leunen is nu nog meer dan voorheen een actieve en bekende
vereniging voor en van de vrouwen in het dorp.
De prijs, een gratis workshop voor de hele afdeling, wordt in overleg met
de leden en het bestuur van ZijActief Limburg in 2009 georganiseerd.
Die ons he&ben gesteund door
het kopen van oliebollen.
Rijvereniging Ons Genot
Bedankt alle mensen uit
Leunen-Veulen en Heide
ttKJnak
LO fj^itmnok .muwrnvHun a»*