I IWI t 111 *Y-, LAATSTE dringende oproep: Gezocht kartrekkerlül (M/V) 28 Profiel: 0 tot Leunse Nationaliteit (of Pools). LPT Wilt y zich legitimeren? Deze vraag kan gesteld worden als u bij onze bank binnenkomt Wij begrijpen dat dat soms vreemd kan zijn, zeker als u al jarenlang klant bent bij onze bank. De Europese en Nederlandse wetgeving is op het gebied van identificatie/legitimatie steeds verder aangescherpt. Er zijn steeds meer regels bij gekomen waaraan ook wij ons moeten houden. Met name het witwassen van geld en fraude met rekeninggebruik zijn aanleiding voor aanscherping van de regels De Nederlandsche Bank schrijft banken een aantal te nemen maatregelen voor. Een van de maatregelen is identificatie van de klant. Daarom kan het voorkomen dat u gevraagd wordt een geldig legitimatiebewijs te tonen bij bepaalde transacties. U kunt zich namelijk wel voorstellen dat onze medewerkers niet alle klanten persoonlijk kennen. Uiteraard is dit ook voor uw eigen veiligheid tegen fraude. Verder dienen we van elke klant een kopie van het legitimatiebewijs te bewaren. Geldige legitimatiebewijzen zijn; Paspoort, Rijbewijs en Nederlandse Identiteitskaart Wij vragen uw medewerking bij naleving van de regels. Rabobank Venray Meerlo-Wanssum Rabobank

Dorpsblad Leunen-Veulen-Heide | 2005 | | pagina 29